English

رئیس شورای شهر اهواز در گفتگو با موج؛

دامن زدن به مسائل قومیتی فضای شهر اهواز را ملتهب می کند

رئیس شورای شهر اهواز گفت: اعضای شورای شهر باید منطقی تر بحث کنند و از هرگونه دامن زدن به مسائل قومیتی خودداری کنند زیرا تحریک قومیت در اهواز قابل پذیرش نیست.

 دامن زدن به مسائل قومیتی فضای شهر اهواز را ملتهب می کند

محمد جعفر فلسفی در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری موج خوزستان، با بیان اینکه واکنش و نطق یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص برخی مسائل در جلسه دیروز  با اتهام زنی همراه بوده است، گفت: برخی موضوعات پیرامون نطق را پاسخ داده ام و به نظرم دامن زدن به این موضوعات، علاوه بر اینکه هیچ گونه کمکی به وضعیت شهر و شهرداری اهواز نکرده بلکه فضا را ملتهب می کند.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ‌در صورت وقوع اختلاف باید آن را در فضای صمیمی و به دور از هرگونه تقابل حل کرد، گفت: بحث های پیش آمده باید منطقی تر صورت گرفته و از هرگونه دامن زدن به مسائل قومیتی خودداری کرد زیرا تحریک قومیت در اهواز قابل پذیرش نیست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علت ناراحتی شما از اصحاب رسانه چه بوده است، گفت: از اصحاب رسانه که همواره پشتیبان و مدافع منافع شهر بوده نارضایتی نداشته و تنها ناراحتی بوجود آمده از برخی اصحاب رسانه نما است.

وی اضافه کرد: برخی افراد که خود را رسانه ای می دانند در فضای مجازی از قول رئیس شورا و دیگر اعضا مطالب کذبی را نشر داده و می خواهند ما را از مسیر که همانا خدمت به مردم است خارج و وارد حاشیه کنند.

فلسفی در ادامه اظهار کرد: از اصحاب رسانه انتظار داریم در مواقعی که مطالب و مواردی می بینند که خلاف واقع بوده از سوءاستفاده افراد سودجو جلوگیری کرده و نسبت به آن بی تفاوت نباشند.

وی با بیان اینکه در صورتی که تمرکز شهردار و اعضای شورا به شهر باشد به دنبال آن مشکلات کمتری خواهیم داشت، افزود: زمانی که ذهن اعضای شورا و شهردار به سمتی غیر از خدمت رفته و درگیر حاشیه شوند، دود آن به چشم مردم می رود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز اعضا را به هوشیاری در برابر افراد سودجو دعوت کرد و گفت: همه باید از بروز اختلاف و تشنج جلوگیری کرده و اجازه دهیم قطار خدمت رسانی که هدف و از وظایف ما بوده، بر ریل و مسیر خود حرکت کند.

وی با اشاره به آیین نامه شورا و ماده 19 قانون، تأکید کرد: وظایف اعضای شورا، نظارت و ارائه دیدگاه ها و راه کارها در جهت رفع مشکلات مردم و شهر بوده و در صورتی که کسی به عملکرد شهردار انتقادی دارد آن را بیان کرده اما نباید پا را فراتر از انتقاد گذاشته و اتهام متوجه کسی شود.

فلسفی در پایان اظهار کرد: در شرایط موجود، تصمیم گیری باید طوری انجام شود که خیر آن به مردم رسیده و منافع دیگری را متصور نشود تا سوء برداشت در افکار عمومی بوجود نیاید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه