English

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا شهر رشت گفت:

صدا و سیمای گیلان از ساخت فیلم های کمیک و چاله میدانی دست بردارد/فیلمسازان گیلانی تولید محتوای مطلوب نمی کنند

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا شهر رشت گفت: صدا و سیمای گیلان از ساخت فیلم های کمیک و چاله میدانی دست بردارد و بازیگران نیز می خواهم کمپینی راه بیندازند و چنین نقش هایی را قبول نکنند.

صدا و سیمای گیلان از ساخت فیلم های کمیک و چاله میدانی دست بردارد/فیلمسازان گیلانی تولید محتوای مطلوب نمی کنند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فرهام زاده عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت  افزود: متاسفانه مشاهده می شود در فیلم های تولید شده شبکه باران شخصیت های نقش اول، به فارسی صحبت می کنند، سوپر استار و ناجی شهر و روستا هستند، لباس خوب می پوشند و در عوض نقش های منفی یا دست پایین جوارب پشمی پوش، جلیقه به تن و شال به کمر لهجه و زبان گیلکی دارند و اینها خود تحقیر کننده فرهنگ و هویت گیلان است.

فیلمسازان گیلانی تولید محتوای مطلوب نمی کنند

زاهد ضمن انتقاد از فیلم فراری ابراز کرد: متاسفانه سازنده این فیلم هم گیلانی بودند. اگر چه بنده با این شکل برخورد با فیلم مخالف هستم، ولی باید سوال کرد که چرا فیلمسازان گیلانی ما تولید محتوای مطلوب نمی کنند که در مقابل این فیلم پاسخگو باشد.

وی تاکید کرد: تا زمانیکه ما گیلانی ها خود برای فرهنگ، هویت و زبان گیلکی ارزش قایل نباشیم، و در محافل عمومی به گیلکی صحبت نکنیم، همین روند ادامه دارد.

زاهد تصریح کرد: صدا و سیمای گیلان از ساخت فیلم های کمیک و چاله میدانی دست بردارد و بازیگران نیز می خواهم کمپینی راه بیندازند و چنین نقش هایی را قبول نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه