English

رئیس شورای شهر رشت تاکید کرد؛

بقعه خواهر امام فرصتی برای توسعه گردشگری مذهبی/فضا سازی و آذین بندی سطح شهر در آستانه عید فطر از سوی مدیریت شهری

رئیس شورای شهر رشت بقعه خواهر امام را فرصتی برای توسعه گردشگری مذهبی عنوان کرد و گفت: بر فضا سازی و آذین بندی سطح شهر در آستانه عید فطر از سوی مدیریت شهری تاکید کرد.

بقعه خواهر امام فرصتی برای توسعه گردشگری مذهبی/فضا سازی و آذین بندی سطح شهر در آستانه عید فطر از سوی مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید امیر حسین علوی رئیس شورای شهر رشت ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به همه شهروندان، بر فضا سازی و آذین بندی سطح شهر در آستانه عید فطر از سوی مدیریت شهری تاکید کرد.

سید امیر حسین علوی اظهار کرد: عید رمضان، فرصتی است تا بتوانیم فضای شادی برای شهروندان ایجاد نماییم. بر همین اساس لازم است سازمان زیباسازی شهرداری از هم اکنون نسبت به آذین بندی و زیباسازی سطح شهر اقدام نماید.

بقعه خواهر امام را فرصتی برای توسعه گردشگری مذهبی

وی، بقعه خواهر امام را فرصتی برای توسعه گردشگری مذهبی توصیف کرد و افزود: فضاسازی، آذین بندی، نظافت و زیباسازی محلات خواهر امام، ساغریسازان، بیستون و بقعه دانای علی، سرخبنده، لاکانی و سبزه میدان در اولویت قرار گیرد.

تاکید بر زیباسازی پیاده راه فرهنگی رشت

علوی همچنین بر زیباسازی پیاده راه فرهنگی تاکید کرد و افزود: ضروری است سازمان فرهنگی شهرداری با اجرای برنامه های متنوع، موجب رضایتمندی شهروندان و مسافران را در مرکز شهر فرآهم آورد.

رئیس شورا همچنین بر نظافت و پاکسازی شهر در این ایام تاکید نمود و ابراز کرد: سازمان مدیریت پسماند از هم اکنون نسبت به پاکسازی معابر شهر و کوچه های محلات اقدام نماید و با توجه به گرم شدن هوا و ایجاد بوی نامطبوع در حاشیه رودخانه ها، معاونت خدمات شهری نسبت به پاکسازی اطراف رودخانه و لایروبی رودخانه ها اقدام نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه