English

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان:

همدیگر را در شرایط سخت یاری دهیم

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: همه انسان ها در کنار نوع دوستی باید یکدیگر را در شرایط سخت یار و همراه باشند.

همدیگر را در شرایط سخت یاری دهیم

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: اسلام با آوردن وقف، خوبی، انفاق و نیکی نوید دهنده آن است که همه انسان ها در کنار نوع دوستی باید یکدیگر را در شرایط سخت یار و همراه باشند.

وی همچنین افزود: حضرت امیرالمومنین علی(ع) این شخصیت بی نظیر بشریت، بارها به شکم خود برای کم کردن فشار گرسنگی سنگ می بستند در حالی که بر دوش ایشان بار نان و خرما برای یتیمان و بی بضاعتان همراه بوده است .

مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره به هجمه های سنگین دشمن به مقام عظمای ولایت، افزود: این ایام دشمنان و مستکبران بیشتری فشار و تبلیغات منفی را روی شخص مقام معظم رهبری بوجود آورده اند زیرا متوجه شده اند حضرت آقا نقطه اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: جریان استکبار می داند حرف رهبری حرف عملی است، وقتی مقام معظم رهبری در بیانات خود می فرمایند دشمن یکی بزند ده تا می خورد حتما این اتفاق خواهد افتاد.

علیزاده همچنین گفت: امروز در عرصه نظامی کشور ما قدرت برتر و مطلق منطقه است و امروز این قدرت از تدابیر مقام معظم رهبری است که دشمنان هرگز نمی توانند لحظه ای به فکر تهاجم به این مملکت بیوافتند .

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان همچنین افزود: در ماجرای فتنه ۸۸ دشمن واقعا در صدد براندازی نظام بود و این فتنه، یک براندازی بزرگ بود که هر نظامی را سرنگون می کرد ولی به یاری حضرت امام عصر(عج) و تدابیر مقام معظم رهبری این توطئه بزرگ از سر این نظام و کشور رفع شد .

وی ادامه داد: امروز در عرصه اقتصادی مشکلاتی وجود دارد که باید مسئولان تلاش خود را بکار گیرند تا این مشکلات کاهش یابد، زیرا همه این فشارها حاصل تحریم ها نیست .

 

 
 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی