English

راهکارهای کاهش مصرف انرژی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان بررسی شد

جلسه بررسی راهکارهای بهینه سازی و کاهش مصرف انرژی در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد.

راهکارهای کاهش مصرف انرژی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، قباد ناصری با اشاره به بخشنامه استانداری خوزستان در خصوص کاهش ساعات فعالیت های اداری به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی اظهار کرد: بارش های کم باران در سال آبی امسال مشکلات بسیاری را در بحث تأمین انرژی بوجود می آورد که لازم است تمهیدات شایسته ای در خصوص آن اندیشیده شود.

 ناصری ادامه داد: با توجه به گرمای شدید تابستان و مشکلات ناشی از احتمال قطع برق می بایست در خصوص صرفه جویی مصرف برق اقدامات فوری و کارگشا صورت پذیرد .

وی با تأکید بر بهینه سازی مصرف انرژی و ترویج آن در سطح تمامی کارکنان و حتی خانواده ها، بیان کرد: اعتقاد دارم که بهینه سازی مصرف انرژی می بایست به عنوان یک فرهنگ و بخشی از زندگی روزمره ما تلقی شود و برای نهادینه شدن این فرهنگ تلاش مضاعف داشته باشیم .

وی افزود: بهینه سازی مصرف انرژی کار یک شخص یا یک واحد خاص نیست و همه کارکنان می بایست در این زمینه دارای حس مسئولیت باشند و در خصوص کاهش مصرف انرژی همکاری لازم را داشته باشند .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این جلسه ضمن شنیدن نظرات افراد حاضر در جلسه ، دستوراتی را در خصوص بهینه سازی مصرف انرژی و اقداماتی که منجر به کاهش مصرف آب و برق در اماکن اداری و غیر صنعتی این شرکت می شود را صادر و خواستار آن شد گزارش اقدامات صورت گرفته در این خصوص در اسرع وقت به وی ارایه شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه