English

سرپرست فرمانداری لاهیجان اعلام کرد:

ارسال‌ ۲۶۱ طرح در قالب بسته‌های اشتغال به دبیرخانه استان

سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: تا به امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تعداد ۲۶۱ طرح در قالب بسته‌های اشتغال (فراگیر و روستایی) بااعتباری به مبلغ بیش از ۷۱۷ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال تصویب و جهت بررسی نهایی به دبیرخانه استان ارسال‌شده است.

ارسال‌ ۲۶۱ طرح در قالب بسته‌های اشتغال به دبیرخانه استان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، امیر جانبازی گفت: در صورت تصویب در کارگروه اشتغال استان؛ یک هزار و ۴۶۷ فرصت شغلی در لاهیجان ایجاد می شود.

سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: طرح هایی به کارگروه اشتغال استان ارسال شده که در صورت تصویب، برای حدود یک هزار و ۴۶۷ نفر در شهرستان فرصت شغلی ایجاد می شود.

وی گفت: تا به امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تعداد ۲۶۱ طرح در قالب بسته‌های اشتغال (فراگیر و روستایی) بااعتباری به مبلغ بیش از ۷۱۷ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال تصویب و جهت بررسی نهایی به دبیرخانه استان ارسال‌شده است

جانبازی افزود: از تعداد طرح‌های ارائه شده به دبیرخانه ۱۱۸ طرح با اعتبار ۱۰۵میلیارد و ۴میلیون ریال از سوی استان تصویب و به بانک های عامل معرفی شده و از این مبلغ ۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت گردید.

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان حسب دستور سرپرست فرمانداری لاهیجان تا رسیدن به نتیجه نهایی در هفته دو روز جهت بررسی طرح ها تشکیل می‌گردد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی