English

نماینده عالی دولت در فارس تأکید کرد:

برای فراهم کردن رونق اقتصادی، باید ایثارگرانه تلاش کرد

نماینده عالی دولت در فارس تأکید کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب از کارآفرینان به عنوان جهادگران عرصه تولید و اشتغال یاد می کنند لذا امروزه برای فراهم شدن زمینه اشتغال و رونق اقتصادی در ابعاد مختلف به ویژه حوزه گردشگری، باید ایثارگرانه تلاش شود.

برای فراهم کردن رونق اقتصادی، باید ایثارگرانه تلاش کرد

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار در آیین تجلیل از مجریان نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از کارآفرینان به عنوان جهادگران عرصه تولید و اشتغال یاد می کنند؛ تأکید کرد: امروزه برای فراهم شدن زمینه اشتغال و رونق اقتصادی در ابعاد مختلف به ویژه حوزه گردشگری، باید ایثارگرانه تلاش شود.

وی به قابلیت ها، جاذبه های تاریخی، گردشگری و مذهبی استان اشاره کرد و گفت: استان فارس این آمادگی را دارد که  میزبانی مقامات و هیأت های بلند پایه سایر کشورها را به منظور معرفی پتانسیل های موجود فارس به عهده بگیرد که در این رابطه با وزارت امور خارجه مذاکراتی خواهیم داشت.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنانش به خاموشی هشت ساله چراغ نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در شیراز، تصریح کرد: از دست اندرکاران برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری قدردانی می کنم چرا که توانستند پس از گذشت حدود هشت سال آن را در شیراز احیاء کنند و امیدوارم که برگزاری این رویداد مهم تدوام پیدا کند.

نماینده عالی دولت در فارس همچنین به ظرفیت های موجود استان فارس در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود: توجه به ظرفیت های گردشگری استان فارس باید در دستور کار قرار گیرد که یکی از اقدامات اساسی در این زمینه نیز می تواند برگزاری نمایشگاه های تخصصی در حوزه گردشگری باشد.

تبادار ادامه داد: برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری در استانی چون فارس که ظرفیت ها و پتانسیل های برجسته فرهنگی، تاریخی، میراثی، مذهبی و جلوه های عدیده طبیعی را در خود جای داده است، شرط لازم است اما شرط کافی آن،  مشارکت جدی بخش خصوصی و دولتی در کنار یکدیگر به منظور حفظ و ارتقاء آوازه و جایگاه بزرگ فارس است.

وی یادآور شد: با تلاش و همت بخش خصوصی و دولتی نمایشگاهی در خورشأن استان پهناور فارس برگزار شد و توانست گستره وسیعی از آداب، رسوم، فرهنگ و پیوند اقوام مختلف را به صورت متمرکز در سطح ملی و بین المللی عرضه کند و باید برگزاری این گونه نمایشگاه های تخصصی در حوزه گردشگری دنبال شده و در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس، انتقال آداب، رسوم و فرهنگ را از طریق انسان ها اثر بخش تر از کتاب دانسته و خاطرنشان ساخت: برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری می تواند زمینه ساز این رویداد مهم در استان فارس باشد لذا از امروز برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم این نمایشگاه، پرتوان تر، پیام آورتر و معنادارتر از گذشته در فارس برگزار شود.

نماینده عالی دولت در فارس در پایان از عشایر فارس نیز به عنوان سرمایه های اجتماعی یاد کرد و گفت: یکی از مزیت های مهم استان فارس، حضور اقوام مختلف در آن است که در صلح و آرامش در کنار یکدیگر زیست دارند و با اتحاد و همدلی نیز در کارهای فرهنگی مشارکت حداکثری دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی