English

همزمان با هفته صنایع دستی صورت می گیرد؛

افتتاح ۹ کارگاه صنایع دستی در گیلان/افتتاح خانه سفال و سرامیک شرق گیلان در املش

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به ۲۰ خرداد روز جهانی صنایع دستی، با اشاره به اینکه ۳۶ برنامه در این هفته اجرا می شود گفت: ۹ کارگاه صنایع دستی در شهرستانهای رشت لاهیجان، رودبار و لنگرود افتتاح خواهد شد.

افتتاح ۹ کارگاه صنایع دستی در گیلان/افتتاح خانه سفال و سرامیک شرق گیلان در املش

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سلمان شاه محمدی با اشاره به اینکه ۳۶ برنامه در این هفته اجرا می شود، بیان کرد: به مناسبت هفته صنایع دستی برنامه هایی در دست اجرا داریم که برگزاری دو جشنواره صنایع دستی در قاسم آباد رودسر و رضوانشهر از جمله آنان است. همچنین افتتاح ۹ کارگاه صنایع دستی در شهرستانهای رشت لاهیجان، رودبار و لنگرود از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

افتتاح خانه سفال و سرامیک شرق گیلان در املش

وی ادامه داد: افتتاح خانه سفال و سرامیک شرق گیلان در املش، افتتاح دو فروشگاه صنایع دستی در صومعه سرا و قاسم آباد رودسر، برگزاری ۸ نمایشگاه صنایع دستی رشت به املش، رضوانشهر لنگرود و لاهیجان، برپایی مراسم تجلیل از صاحبان کارگاههای صنایع دستی که موفق به دریافت نشان استاندارد شدند و نیز تجلیل از ۶ هنرمندی که محصولات آنها نشان ملی کیفیت و نشان اثر خلاق را کسب کرده اند از دیگر برنامه های ماست.

کارگاه آموزشی برای راهنمایان گردشگری و کودکان

وی برپایی کارگاه آموزشی برای راهنمایان گردشگری و کودکان را از برنامه های این هفته بیان کرد و گفت: نشست بین مسئولان و هنرمندان صنایع دستی، بازدید از کارگاههای صنایع دستی و... از اهم برنامه های ماست که برخی ازاین برنامه ها در هفته جاری و برخی دیگر بعد از ایام ماه مبارک رمضان برپا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه