English

در راستای ساماندهی سگ های ولگرد؛

عقیم سازی سگ‌های بلاصاحب در دستور کار شهرداری رشت است

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری رشت گفت:عقیم سازی سگ‌های بلاصاحب در دستور کار است.

عقیم سازی سگ‌های بلاصاحب در دستور کار شهرداری رشت است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علیرضا حاجی پور امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: در مرحله نخست ساماندهی سگ‌های بلاصاحب باید آنها را زنده‌گیری و پس از آن نسبت به عقیم سازی و واکسیناسیون اقدام کرده و در نهایت باید سگ ها را واگذار و یا رهاسازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید تمامی دستگاه‌های متولی در این حوزه ورود و همکاری کنند گفت: رهاسازی مجدد سگ‌های بلاصاحب پس از واکسیناسیون و عقیم سازی، خواسته تمامی سمن‌های حامی حیوانات در رشت است.

حاجی پور با بیان اینکه یکی از بندهای قرار داد پیمانکاران با سازمان پسماند شهرداری رشت پیرامون جمع آوری سگ های بلاصاحب است افزود: در بسیاری از شهرهای دیگر نسبت به سگ کشی اقدام می شود و در شهر قزوین نیز سایت ۲۰۰ هکتاری به منظور ساماندهی و رهاسازی سگ های ولگرد ایجاد شده است.

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری رشت با اشاره به اینکه یک قلاده سگ در طول سال چندین بار زا و ولد می‌کند بیان کرد: عقیم سازی سگ‌های بلاصاحب در دستور کار است.

وی به وضعیت احداث تصفیه خانه شیرآبه سراوان اشاره کرد و گفت: هفته گذشته بازدیدی از مراحل اجرایی تصفیه خانه انجام شد.

رعایت استانداردها شرط منابع طبیعی برای صدور مجوز قطع درختان به منظور ایجاد تصفیه خانه

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری رشت با اشاره به مباحث اعتباری احداث تصفیه خانه افزود: منابع طبیعی صدور مجوز قطع درختان به منظور ایجاد تصفیه خانه را منوط به رعایت استانداردها در ساخت تصفیه خانه اعلام کرده است.

حاجی پور با بیان اینکه در واگذاری زمین از سوی منابع طبیعی به منظور احداث تصفیه خانه رشت تعلل می شود گفت: با چنین شرایطی حجم مشکلات افزایش پیدا می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه