English

فرماندار رودبار اعلام کرد:

۶۰ درصد تخفیف نرخ عوارضی امامزاده هاشم در آزاد راه رشت-قزوین برای ساکنین رودبار

فرماندار رودبار بیان کرد: با ابلاغ وزارت راه و شهرسازی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از نهم خرداد ماه نرخ عوارضی امامزاده هاشم در آزادراه رشت-قزوین برای ساکنین رودبار با ۶۰ درصد تخفیف به یک هزار تومان کاهش یافته است.

۶۰ درصد تخفیف نرخ عوارضی امامزاده هاشم در آزاد راه رشت-قزوین برای ساکنین رودبار

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، اسماعیل میرغضنفری افزود: با ابلاغ وزارت راه و شهرسازی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از نهم خرداد ماه نرخ عوارضی امامزاده هاشم در آزادراه رشت-قزوین برای ساکنین رودبار با ۶۰ درصد تخفیف به یک هزار تومان کاهش یافته است.

کارت تخفیف برای ساکنین رودبار

وی گفت: ساکنین رودبار می‌توانند با مراجعه به مدیریت عوارضی امامزاده هاشم در آزادراه رشت - قزوین و ارائه کارت شناسایی، کارت ماشین و یکی از فیش‌های (آب، برق، گاز) کارت تخفیف مربوطه را دریافت کنند

فرماندار رودبار همچنین گفت: آن دسته از افرادی که ساکن رودبار هستند اما خودرویشان پلاک انتظامی دیگر شهرستان‌ها است، می‌توانند  به فرمانداری رودبار مراجعه و گواهی لازم را دریافت نمایند.

در حال حاضر نرخ وجه عوارضی امامزاده هاشم در آزادراه رشت – قزوین برای خودروهای سواری، ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

آزاد راه رشت قزوین

میرغضنفری از پیگیری و تلاش های نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، استاندار، نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه این شهرستان برای رفع دغدغه مردم رودبار در پرداخت عوارض قدردانی کرد.

 شهرستان رودبار چهار بخش مرکزی، رحمت آباد و بلوکات، عمارلو و خورگام و هفت شهر رودبار، منجیل، لوشان، رستم آباد، توتکابن، جیرنده و بره سر و 164 روستای دارای سکنه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه