English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد

کشف حدود نیم تن تریاک در نائین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف حدود نیم تن تریاک در نائین خبر داد.

کشف حدود نیم تن تریاک در نائین

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ سید تقی حسینی گفت: مقدار 469 کیلو و 320 گرم تریاک و حشیش در شهرستان نائین کشف و 2 سوداگر مرگ در این رابطه دستگیر شدند.

وی افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه 2 سوداگر مرگ در حال انتقال محموله‌ای سنگین از شرق کشور به استان اصفهان می‌باشند، یک گروه مجرب از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران انتظامی شهرستان نائین وارد عمل شدند.

سرهنگ حسینی بیان داشت: سواری پژو 405 متعلق به قاچاقچیان دریکی از ورودی‌های شرقی استان اصفهان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متوقف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در بازرسی از این خودرو مقدار 469 کیلو و 320 گرم مواد افیونی شامل 316 کیلو تریاک و 153 کیلو و 320 گرم حشیش که زیر صندلی‌های خودرو و صندوق‌عقب جا ساز شده بود کشف شد.

سرهنگ سید تقی حسینی اضافه کرد: در این عملیات سواری 405 توقیف و 2 سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پایان از تداوم طرح‌های پلیس استان اصفهان برای مبارزه با سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و قوه قضائیه با همیاری و مشارکت مردمی از فعالیت سوداگران مرگ ، قاچاقچیان کلان مواد افیونی ، خرده‌فروشان و معتادان متجاهر ممانعت و اجازه جولان به آنان نخواهند داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه