English

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میناب خبر داد؛

استعدادیابی ۶۷ هکتار از اراضی ملی میناب

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میناب از استعدادیابی 67 هکتار از اراضی ملی این شهرستان در سه‌ماهه نخست سال جاری خبر داد.

استعدادیابی 67 هکتار از اراضی ملی میناب

 به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان؛ خسرو بهرامی نژاد گفت: از مجموع 67 هکتار اراضی استعدادیابی شده در سه‌ماهه سال جاری میزان 7.7045  هکتار آن برای طرح‌های کشاورزی و 59.7252 هکتار از آن برای طرح‌های غیر کشاورزی (شیلات، صنعتی، تولیدی، نظامی و...) است.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان میناب از قطب‌های کشاورزی و دام‌پروری استان است و محصولات تولیدی زیادی در این منطقه تهیه می‌شود، لذا ایجاد صنایع و فعالیت‌های وابسته به این بخش‌ها امری ضروری به نظر می‌رسد.

بهرامی‌نژاد گفت: در این راستا  بسیاری از افراد این شهرستان اقدام به فعالیت درزمینهٔ طرح‌های وابسته به امور کشاورزی و دام‌پروری می‌نمایند بنابراین همه‌ساله شاهد درخواست‌های قابل‌توجه ای برای واگذاری اراضی در این شهرستان هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: ازجمله طرح‌هایی که بیشتر موردنیاز است احداث سردخانه و صنایع تولیدی برای نگهداری و فراوری محصولات کشاورزی است. همچنین به دلیل  مجاورت به دریا، صنایع و فعالیت‌های وابسته به شیلات نیز در این منطقه بسیار فعال است و مواردی از قبیل پرورش آبزیان رونق چشمگیری در این منطقه دارد.

بهرامی نژاد ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه شهرستان میناب پتانسیل‌های اقتصادی و تولیدی مناسبی دارد می‌توان با اقدامات کارشناسانه و اصولی بستر مناسبی جهت جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری در این فعالیت‌ها را فراهم نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه