English

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان مطرح کرد؛

حمایت از طرح‌های بالای ۶۰ درصد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌ها و مشکلات نقدینگی واحدهای بزرگ شاهد بهره‌برداری تعدادی از این طرح‌ها تا پایان سال هستیم.

حمایت از طرح‌های بالای 60 درصد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، خلیل قاسمی اظهار داشت: در حال حاضر 40 طرح صنعتی بالای 60 درصد با حجم سرمایه‌گذاری یکصد و سی‌وپنج هزار و 492 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال‌زایی مستقیم دو هزار و 469 نفر وجود دارد که امیدواریم با همکاری مسئولین ذی‌ربط تا پایان سال شاهد بهره‌برداری تعدادی از این طرح‌ها باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، طولانی شدن زمان بهره‌برداری طرح‌های در دست اجرا را فراهم نبودن برخی زیرساخت‌ها، مشکلات نقدینگی و تعلل در اجرای مصوبات دانست.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان عنوان کرد: هدف ما و تمامی اعضاء کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تسریع درروند اجرای طرح‌هاست و از طرح‌های بالای 60 درصد حمایت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و صنعتی استان با رویکرد صادرات محور و ارتقاء کیفیت تولید از طریق نوسازی و بازسازی واحدهای صنعتی استان از اولویت‎های کاری در هرمزگان است.

 قاسمی افزود: افزایش صادرات غیرنفتی آن‌هم با تولید محصولات باکیفیت‌تر و فروش آن‌ها در بازارهای خارجی باید در سال جاری به‌عنوان یک اولویت موردتوجه و تأکید قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه