English

استاندار کرمانشاه :

سازمان برنامه‌وبودجه در توزیع اعتبارات سلیقه‌ای عمل نکند/ کرمانشاه چالش بزرگی به نام بیکاری دارد

استاندار کرمانشاه گفت: عملکرد سازمان برنامه‌وبودجه باید به‌گونه‌ای باشد که چالش‌های و نگرانی‌های کرمانشاه در مرتفع سازی معضل بیکاری در توزیع اعتبارات رفع کند.

سازمان برنامه‌وبودجه در توزیع اعتبارات سلیقه‌ای عمل نکند/ کرمانشاه چالش بزرگی به نام بیکاری دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند با انتقاد از نحوه توزیع اعتبارات سازمان برنامه و بودجه و عدم توجه به معضل بیکاری کرمانشاه، ابراز داشت: سازمان برنامه و بودجه باید بداند مشکل اول کرمانشاه بیکاری است و این معضل بزرگ را باید در توزیع اعتبارات مدنظر داشته باشد و بدون در نظر گرفتن این معضل توزیع اعتبارات عملاً ناقص است.

وی عملکرد سازمان برنامه‌وبودجه استان در توزیع اعتبارات بین فصول را غیرمنطقی عنوان کرد و افزود: این سازمان در توزیع اعتبارات نگرانی‌ها و چالش‌های استان را مدنظر قرار دهد درحالی‌که این نوع توزیع اعتبارات آن‌طور که مشخص است مقداری سلیقه‌ای انجام‌شده و مشکلات استان و چالش‌های بیکاری آن در این توزیع اعتبارات دیده نشده است.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: علاوه بر نگاه ویژه به چالش‌های بزرگی همچون بیکاری، در توزیع اعتبارات باید اقتصاد مقاومتی لحاظ شود و بدون لحاظ کردن این سیاست‌ها قطعاً توزیع خوبی در اعتبارات نخواهیم داشت.

پروژه‌های نیمه‌تمام بسیار در کرمانشاه

توجه به پروژه‌های نیمه‌تمام مار را تعریف طرح‌های جدید غافل نمی‌کند

استاندار کرمانشاه با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه‌تمام بسیار در استان، گفت: اولویت استان تکمیل این پروژه‌ها است، اما این به این معنی نیست که نتوانیم پروژه جدید تعریف کنیم و قطعاً شهرستان‌های ما نیاز به تعریف پروژه‌های جدید دارند، اما باید این پروژه‌ها حتماً اولویت داشته باشند و باید در کمیته ماده 23 سازمان برنامه‌وبودجه استان اولویت آن‌ها تائید شود.

بازوند در ادامه علاوه بر تأکید در اصلاح روند توزیع اعتبارات در سازمان برنامه و بودجه، از تصویب افزایش تسهیلات بازسازی مناطق زلزله‌زده در مجلس خبر داد و افزود: طبق مصوبه این مجلس رقم این تسهیلات در شهر به 50 میلیون تومان و در روستا به 40 میلیون تومان افزایش‌یافته است، اما برای اجرایی کردن آن منتظر ابلاغ بانک مرکزی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه