English

برگزاری سومین نمایشگاه جهیزیه، ملزومات و تسهیلات ازدواج در اصفهان

سومین نمایشگاه جهیزیه، ملزومات و تسهیلات ازدواج از 20 خردادماه در اصفهان برپا می‌شود.

برگزاری سومین نمایشگاه جهیزیه، ملزومات و تسهیلات ازدواج در اصفهان

به گزارش  خبرگزاری موج از اصفهان، سومین نمایشگاه جهیزیه، ملزومات و تسهیلات ازدواج در فضایی بالغ بر 9 هزار و 200 متر مربع از 20 خردادماه در اصفهان برپا می گردد.

خدمات فعالان عرصه‌های مختلف شامل جهیزیه عروس، آتلیه و خدمات عکاسی و فیلم‌برداری، گل‌آرایی و تزئینات مراسم، سالن‌های زیبایی‌ و مزون‌های لباس عروس، موسسات تشریفاتی و باغ‌تالارها، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و مراکز فرهنگی و هنری را به نمایش می‌گذارد.

این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره قبل تفاوت‌های ویژه‌ای پیدا کرده به طوری که گام‌های جدیدی برای جلب توجه و رضایت بازدیدکنندگان از نمایشگاه برداشته شده است.

از جمله این تفاوت‌ها با دوره قبل می‌توان به افزایش متراژ مفید نمایشگاه، حضور مجموعه‌ها و هلدینگ‌های تشریفات و اجرای مراسم‌های ازدواج به صورت گروهی در قالب فضای مشترک، انجام غرفه‌سازی‌ها و دکورسازی‌های بسیار بیشتر و با کیفیت‌تر و تغییر در شیوه حضور مشارکت‌کنندگان از نظر چیدمان غرفه‌ها اشاره کرد.

در کنار برگزاری سومین نمایشگاه جهیزیه، ملزومات و تسهیلات ازدواج، برنامه‌های جانبی ویژه‌ای نیز پیش‌بینی شده که توسط برخی از مشارکت‌کنندگان به اجرا درمی‌آید.

ارائه آموزش‌های کاربردی، ارائه نمونه محصولات و روش‌های استفاده از آنها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان در کنار برگزاری نمایشگاه از جمله برنامه‌های جانبی به شمار می‌رود که در روزهای برپایی نمایشگاه اجرا خواهد شد.

3 کارگاه مشاوره و روانشناسی نیز در کنار این نمایشگاه برگزار می‌شود که اساتید برتر این حوزه به ارائه دستاوردها و تجربیات خود به جوانان می‌پردازند. «رسانه، جوانان، ازدواج آگاهانه و پایدار»، «آیین همسرداری» و «ازدواج آسان و پایدار» از جمله کارگاه‌های آموزشی هستند که به صورت رایگان در روزهای برگزاری نمایشگاه به اجرا درمی‌آیند و مباحثی نظیر مهارت‌های ضروری برای همسرداری، نحوه تعامل با مشکلات زناشویی، مدیریت صحیح در زندگی، مولفه‌های انتخاب همسر، راهکارهای موثر در ازدواج آسان و راهکارهای اعتلای خانواده را برای شرکت‌کنندگان مطرح می‌کنند.

این کارگاه‌ها از ساعت‌های 18 تا 20 روزهای 21، 22 و 23 خردادماه در سالن‌ اجتماعات محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا خواهند شد.

به گزارش موج، سومین نمایشگاه جهیزیه، ملزومات و تسهیلات ازدواج از 20 تا 26 خردادماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه