English

قدردانی استاندار هرمزگان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

استاندار هرمزگان با صدور پیامی از حضور مردم مؤمن و روزه‌دار استان هرمزگان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی استاندار هرمزگان از حضور مردم در راهپیمایی روز  قدس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی صدور پیامی از حضور مردم مؤمن و روزه‌دار استان هرمزگان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر و قدردانی کرد

در متن پیام استاندار هرمزگان  آمده است:

 آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان بار دیگر به میعادگاه مسلمانان و آزادی خواهان عالم در فریاد رهایی قدس شریف و محکومیت جنایات ددمنشانه صهیونیست‌های غاصب مبدل گشت و در این میان ملت ایران نیز عظمت خود را به رخ کشید و ثابت کرد که درراه دفاع از ملت مظلوم فلسطین خستگی‌ناپذیر ایستاده است.

هرمزگانی‌های مؤمن و روزه‌دار نیز با اتحاد و همدلی و باوجود هوای گرم این نقطه از ایران اسلامی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی هم‌زمان با روز جهانی قدس در خیابان‌ها حضور یافتند تا اعلام کنند که همچنان حامی مردم فلسطین هستند و فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» مردم دلیر هرمزگان در این روز از کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس پایه‌های کاخ استکبار جهانی را به لرزه درآورد.

ایران اسلامی بافرمان حضرت امام خمینی (ره) آغازگر بیداری جهان اسلام در دفاع از قدس شریف و ملت فلسطین بود و امروز این بیداری در مناطق مختلف دنیا گسترش‌یافته است و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند به یاری خداوند متعال در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

این‌جانب از حضور گسترده و باشکوه آحاد مختلف مردم شریف استان هرمزگان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر و قدردانی می‌کنم و بی‌شک این حضور قوت قلبی برای ملت مظلوم فلسطین در مبارزه با اشغالگران صهیونیست خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه