English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس در گفتگو با موج اعلام کرد:

مردم فارس در کمک به ایتام و نیازمندان، حماسه آفریدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در گفتگو با خبرگزاری موج گفت: در این چند روز ماه مبارک رمضان، بیش از هشت هزار نفر از بومیان فارس حامی ایتام شدند که نسبت به سال های پیش بسیار بالاست و باید اعلام کرد که مردم فارس در کمک به ایتام و نیازمندان، حماسه آفریدند.

مردم فارس در کمک به ایتام و نیازمندان، حماسه آفریدند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، محمد بذرافشان ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با موج، به حماسه‌آفرینی مردم فارس در کمک به ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این چند روز از ماه مبارک، بیش از هشت هزار نفر از بومیان استان فارس، حامیان ایتام و محسنین شدند که این آمار در نوع خود در سال های گذشته بی‌نظیر بوده است و باید اعلام کرد که مردم فارس در کمک به ایتام و نیازمندان همانند حضور پرشورشان در صحنه های مهم انقلاب نیز حماسه آفریدند.

وی حضور حماسی همه اقشار، گروه ها و افراد مختلف مردم با سنین متفاوت در راهپیمایی روز قدس را قابل توجه دانست و تصریح کرد: این حضور یعنی شکوفایی و جوان بودن انقلاب اسلامی که بعد از 40 سال همچنان مردم در کنار مسئولین و پشت رهبری ایستاده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس حضور مردم دوشادوش مسئولین در ایام الله را نشانه بلوغ انقلاب دانست و تأکید کرد: این دوشادوشی مردم با مسئولین، مسئولیت مسئولین نظام را در قبال مردم به خصوص نیازمندان برای رسیدگی به اوضاع آنان و گره گشایی از کارشان بیشتر می کند.

بذرافشان با بیان اینکه ما هم به عنوان خادمین محرومین و نیازمندان، این توفیق را داریم که در معیت همکارانمان دوشادوش مردم مسلمان سراسر جهان برای مطالبه آزادی قدس شریف حضور داشته باشیم بیان داشت: در این همراهی همگانی، حتی مددجویان کمیته امداد هم خودجوش و با عشق و شور خودشان در این قبیل تجمعات حضور می‌یابند؛ چراکه صاحبان اصلی این انقلاب، به فرموده امام راحل(ره)، همین مستضعفان هستند.

قدردان محبتهای مردم فهیم فارس نسبت به نیازمندان و محرومین هستیم

وی با اشاره به پایگاه های اکرام ایتام در مسیر راهپیمایی که محل تجمع مردم برای جذب حامیان و اکرام ایتام بوده تأکید کرد: برای این حضور حماسی مردم بصیر و فهیم فارس به خصوص در این ماه مبارک و با توجه به شیطنت‌های دشمنان علیه این نهاد مردمی و انقلابی، جای قدردانی و تشکر ویژه دارد، چرا که کمک‌های امسال به کمیته امداد از همیشه بیشتر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس تصریح کرد: مردم بصیر و فهیم فارس علیرغم همه شیطنت ها، با حمایت خود از این مجموعه در قالب حمایت از فرزندان یتیم و طرح محسنین، سفره‌های اطعام، توزیع سبد غذا، کمک به نیازمندان در حوزه مسکن و نذورات توطئه دشمنان را نقش بر آب کردند.

بذرافشان با بیان این که کمک های بیش از هشت هزار نفری مردم فارس در طرح حامیان ایتام و محسنین در مقایسه با سال های قبل، بسیار چشمگیرتر و بیشتر بوده است اظهار داشت: با وجود همه شیطنتهای این ایام نسبت به کمیته امداد، مردم فهیم فارس چه در حوزه صدقات، چه ذکوات، چه نذورات و حتی اطعام ایتام، واقعاً حماسه آفریدند و آمار امسال نسبت به سال های گذشته بسیار بالا و قابل توجه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه