English

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی:

روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی نادیده گرفتن حقوق مردم فلسطین است

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی کشورهای عربی با برقراری روابط با رژیم غاصب صهیونیستی سعی در نادیده گرفتن و از بین بردن حقوق مردم فلسطین دارند.

روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی نادیده گرفتن حقوق مردم فلسطین است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، جلیل مختار امروز(18خرداد) در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران بیان داشت: از زمانی که امام راحل(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند این روز اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش این اهمیت بیان کرد: به‌طوری‌که اهمیت روز قدس از آن زمان تاکنون نه‌تنها کم نشده بلکه بیشتر نیز شده است.

وی ادامه داد: روز قدس نه‌تنها باعث بصیرت‌افزایی در بین ملت‌ بزرگ ایران شده بلکه توانسته جایگاه خود را در بین ملت‌های آزاده دنیا و برخی دولت‌ها نیز پیدا کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز شاهد راهپیمایی مسلمانان جهان در مناطق مختلف کشور و حتی مناطق مختلف دنیا هستیم.

وی انتقال سفارت آمریکا به قدس را دهن‌کجی آمریکا به مسلمانان دانست و اظهار کرد: امروز شاهد انتفاضه جدید در سرزمین‌های اشغالی هستیم که بدون شک نابودی رژیم صهیونیستی را در پی دارد.

مختار با محکومیت سکوت برخی کشورهای عربی در کشتارهای وحشیانه‌ مردم بی‌دفاع غزه توسط رژیم صهیونیستی در چند روز اخیر بیان داشت: متأسفانه برخی کشورهای عربی با برقراری روابط علنی و غیرعلنی با رژیم غاصب صهیونیستی سعی در نادیده گرفتن و از بین بردن حقوق مردم فلسطین دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه