English

نماینده مردم کردستان درمجلس خبرگان رهبری:

قدس مرکز وحی، تمدن، اسلامیت و مرکز ارسال هزاران پیامبر است

حاج ماموستا رستمی گفت: قدس مرکز وحی، تمدن، اسلامیت و مرکز ارسال هزاران پیامبر است که امروز به دست مظلومانی افتاده است که جنایات را از چنین مکانی آغاز می‌کنند که به تمام مسلمانان وعده می‌دهم همانطور که طیرا ابابیل سپاه ابرهه را نابود کردند، اسرائیل نیز به چنین سرنوشتی دچار خواهد شد.

قدس مرکز وحی، تمدن، اسلامیت و مرکز ارسال هزاران پیامبر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ حاج ماموستا فایق رستمی بیان نمود:قدس مرکز وحی، تمدن، اسلامیت و مرکز ارسال هزاران پیامبر است.

وی در سخنرانی راهپیمایی روز قدس سنندج، با تبریک روز قدس و تسلیت شهادت حصرت علی(ع)، اظهار داشت: لازم می‌دانم برای این همه حمایت و شنیدن ناله مظلوم و بیزاری از ظالم که نشانه وحدت و برادری و مودت و وحدت است، قدردانی کنم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: این روز که از طرف معمار کبیر انقلاب اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم نه تنها در فلسطین بلکه در کشورهای لیبی، سوریه، عراق، افغانستان و تمامی کشورهای مورد ظلم واقع شده، به نام روز قدس نامگذاری شده است.

وی اضافه کرد: تمامی زیربنای اقتصادی این کشورها و همچنین زیرساخت‌های آنها به دست جنایتکاران ویران شده و با سال‌ها تلاش بازسازی آنها امکان‌پذیر نیست ضمن اینکه تلاش می‌کنند تا بداخلاقی، فساد و ظلم و زور و نفاق در بین مسلمانان گسترش یابد.

ماموستا رستمی تاکید کرد: می‌طلبد تمامی مسلمانان براساس دستور قرآن، یکی شوند و همدیگر را حمایت نمایند تا برنامه‌های دشمنان علیه امت اسلامی به نتیجه نرسد.

وی ادامه داد: قدس مرکز وحی، تمدن، اسلامیت و مرکز ارسال هزاران پیامبر است که امروز به دست مظلومانی افتاده است که جنایات را از چنین مکانی آغاز می‌کنند که به تمام مسلمانان وعده می‌دهم همانطور که طیرا ابابیل سپاه ابرهه را نابود کردند، اسرائیل نیز به چنین سرنوشتی دچار خواهد شد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: قرآن به مکان‌هایی از جمله مکه محل تولد پیامبر و کوه سینا مرکز وحی و رسالت و همچنین انجیر و زیتون سوگند یاد می‌کند که قدس نیز از جمله نقاطی است که قبله اول مسلمین بوده و برای مردم مسلمان مقدس است.

ماموستا رستمی با اشاره به آیاتی از قرآن در راستای اهمیت وحدت مسلمین اشاره کرد و گفت: قران می‌فرماید که به ریسمان الهی چنگ زنید و از تفرقه پزهیز کنید و این خطاب به مسلمانان است تا بر دشمنان غالب شوند.

وی تاکید کرد: شرف انسانیت و کرامت امروز توسط انسان‌هایی زیرپا گذاشته شده است، انسان‌هایی که بنا به گفته صریح قرآن، رنگ، نژاد و زبان نماید برتری نیست بلکه کسانی که تقوای الهی بیشتری داشته باشند، از نظر خداوند برتر هستند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: امروز جهان اسلام نیاز به اتحاد و انسجام در برابر ظالمان دارد چرا که دشمن تمام توان خود را به میدان آورده است تا ما را نابود کند لذا اتحاد و وحدت پیام قرآن و خداوند است که باید به آن عمل کنیم.

رستمی اذعان داشت: شاید دشمن از قدرت ما نترسد بلکه دشمن از اتحاد بین مسلمین، عزت و اخلاق مسلمانان و از اینکه نمی‌تواند قلوب ایمان‌داران را به تسخیر خود درآورد می‌ترسد.

وی گفت: آنها به دنبال خون ما می‌گردند چون اعتراف کرده‌اند که تا قرآن به عنوان یک مکتب و قانون الهی و مسجد محل تجمع مسلمانان و مرکز وحدت در بین مسلمانان وجود داشته باشد آنها نمی‌تواند به پیروزی و هدف خود برسند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دین اسلام، دین مودت و رحمت و مهربانی است و این تجمع و حضور در راهپیمایی به دلیل این ویژگی‌هاست و این همان چیزی است که ترس را بر تن دشمن انداخته است.

رستمی در بخش پایانی سخنان خویش ضمن یادآوری فتح قدس به دست صلاح‌الدین ایوبی از سرداران بزرگ کرد با شکست سه لشکر اروپایی و فرانسه و انگلیس، از مردم برای حضور گسترده در این راهپیمایی قدردانی کرد و گفت: آنچه امروز در این مراسم باشکوه مشاهده کردم بیانگر وفاداری مردم کردستان به نظام و رهبری است لذا می‌طلبد که مسوولان نیز برای برطرف کردن مشکلات این مردم تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه