English

رئیس انجمن کلیمیان شیراز:

کلیمیان شیراز و استان فارس از صهیونیست و ظالمان دنیا بیزارند/کلیمیان شیراز همصدا با مردم، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنند

رئیس انجمن کلیمیان شیراز تأکید کرد: کلیمیان شیراز و استان فارس از صهیونیست و ظالمان دنیا بیزارند و با حضورشان در راهپیمایی روز قدس، این نفرت را به دنیا نشان می‌دهند.

کلیمیان شیراز و استان فارس از صهیونیست و ظالمان دنیا بیزارند/کلیمیان شیراز همصدا با مردم، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، جاوید خان داداش با بیان این که حضور کلیمیان در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده ظلم ستیزی آنان و حمایت از مظلومان فلسطین است، تأکید کرد: کلیمیان شیراز و استان فارس از صهیونیست و ظالمان دنیا بیزارند و با حضورشان در راهپیمایی روز جهانی قدس، این نفرت را به دنیا نشان می‌دهند.

وی با اشاره به کشتار غیر انسانی مردم مظلوم فلسطین و حملات پیاپی و جنگ نابرابر علیه مردم بی دفاع این منطقه، هشدار داد: تداوم این حملات مصداق علنی نقض حقوق بشر است که باید هرچه زودتر به این ظلم آشکار خاتمه داده شود.

رئیس انجمن کلیمیان شیراز افزود: از عموم مردم می‌خواهم با شرکت گسترده در راهپیمائی روز قدس، خشم و انزجار خود را از آمریکای جهانخوار و صهیونیست غاصب نشان دهند.

خان داداش تأکید کرد: این حضور پرشور باعث سربلندی نظام جمهوری اسلامی در جهان و سر افکندگی استکبار جهانی و صهیونیست غاصب خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی