English

نماینده عالی دولت در استان فارس:

امام علی(ع) الگوی برتر انسان های خیراندیش و نیکوکار است

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که امام علی(ع) بالاترین نمونه برای انسان های خیراندیش و نیکوکار است، گفت: امیرالمومنین(ع) پدر یتیمان و درماندگان بود.

امام علی(ع) الگوی برتر انسان های خیراندیش و نیکوکار است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار در مراسم ضیافت کودکان و دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به این که امام علی(ع) بالاترین نمونه و الگوی برتر برای انسان های خیراندیش و نیکوکار است، افزود: امیرالمومنین (ع) پدر یتیمان و درماندگان بود و علیرغم این که حاکم جامعه اسلامی بود، شبها نان و توشه را به دوش می گرفت و به خانه یتیمان و مستمندان می رفت.

امام علی(ع) الگوی برتر انسان های خیراندیش و نیکوکار است

وی ادامه داد: بر اساس فرمایش قرآن کریم؛ ولایت مسلمین و همه بندگان خدا ابتدا با خداوند، سپس با پیامبر خدا (ص) و سپس با کسانی است که زکات می دهند و رکوع و خشوع دارند.

استاندار فارس با بیان این که آن هایی که زندگی را با تمام معنا درک کرده اند، تنها برای خود زندگی نمی کنند؛ بلکه با نگاهی ژرف به اطراف خود، زندگی را تعریف و تبیین می کنند، اظهار داشت: این افراد نگرانی دیگران را نگرانی خود، نیازمندی دیگران را نیازمندی خود و آسایش دیگران را آسایش خود می دانند.

نماینده عالی دولت در فارس با تأکید بر این که ما به رهبری همچون امام علی(ع) افتخار می کنیم، تصریح کرد: تنها افتخار به چنین پیشوایی کافی نیست بلکه باید رهروی و بهره گرفتن از شرایط و صفات این امام همام را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

تبادار ادامه داد: در این دنیای پرغوغا، بسیارند افرادی که از مرام و سیره و گفتار حکیمانه امام علی(ع) در گوشه گوشه دنیا بهره می گیرند لذا ما که ادعای رهروی ایشان را داریم، بیشتر از پیش باید تلاش کنیم شیوه زندگی او را الگو و سرمشق خود قرار دهیم.

وی افزود: امام خمینی (ره) از اولاد خلف امیرالمومنین(ع) بوده و همواره دم از مستضعفین می زد و شیوه زندگی اش بر مدار سیره و مرام امام علی(ع) قرار داشت.

امام علی(ع) الگوی برتر انسان های خیراندیش و نیکوکار است

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: شما می توانید با تلاش و کوشش خود؛ آینده را رقم بزنید و هر یک از شما توان موفقیت در عرصه علمی و اجتماعی تا مرحله کسب مراتب بالای رقابت های کشور و جهان را دارید.

تبادار اضافه کرد: باید قدر سرمایه های انسانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) را دانست زیرا هر کدام از آن ها می توانند در آینده سرنوشت بخشی از کشور را رقم بزنند.

وی با بیان این که کمیته امداد امام خمینی فارس تنها نگاه معیشتی به افراد تحت پوشش خود را ندارد، ابراز داشت: خرسندیم که توجه به مسائل علمی، آموزشی و فرهنگی در کمیته امداد امام خمینی(ره) پر رنگ است و افراد تحت پوشش آن، افتخارات متعدد علمی، ورزشی، قرآنی و فرهنگی را به دست آورده اند.

امام علی(ع) الگوی برتر انسان های خیراندیش و نیکوکار است

نماینده عالی دولت در فارس در پایان سخنانش تأکید کرد: دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) می توانند در زمینه های مختلف به ویژه عرصه های علمی در جامعه سرآمد باشند؛ زیرا طعم سختی ها را چشیده اند و افراد، در سختی ها بیشتر می توانند استعدادهای خود را شکوفا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی