English

جعفرزاده ایمن آبادی؛

حضور نمایندگان مجلس در مسابقات جام جهانی فوتبال کذب محض است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه رسانه های منتشر کرده اند برای حضور نمایندگان دراین مسابقات قرعه کشی می شود کذب محض است، نمایندگان تمایلی به حضور در این برنامه ندارد در عوض تمایل دارند در راستای رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

حضور نمایندگان مجلس در مسابقات جام جهانی فوتبال کذب محض است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا جایی که اطلاع دارم با توجه به شرایط اقتصادی کشور، نمایندگان مجلس قصد حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال را ندارند و هر چند که تا این لحظه چنین برنامه ای نیز وجود نداشته اما اکثر نمایندگان مخالفت خود را با حضور در این مسابقات را اعلام کرده اند.

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: با وجود اینکه نمایندگان نقش نظارتی بر چنین برنامه های دارند اما به دلیل شرایط اقتصادی کشور و تنگناهای مردم از حضور و اعزام به مسابقات اعلام مخالفت کرده ایم.

نمایندگان مجلس در مسابقات جام جهانی فوتبال حضور پیدا نمی کنند

با بیان اینکه نمایندگان مجلس در مسابقات جام جهانی فوتبال حضور پیدا نمی کنند، بیا ن کرد: یکی از سایت های ورزشی در خصوص اعزام نمایندگان مجلس به مسابقات جام جهانی اخباری را منتشر کرده است که آن را به عنوان عضو فراکسیون ورزش مجلس تکذیب می کنم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینکه رسانه های منتشر کرده اند برای حضور نمایندگان دراین مسابقات قرعه کشی می شود کذب محض است، نمایندگان تمایلی به حضور در این برنامه ندارد در عوض تمایل دارند در راستای رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

در باره اعزام نمایندگان به مسابقات جام جهانی با هیچ رسانه های مصاحبه نکردم

وی گفت: شخصا در باره اعزام نمایندگان به مسابقات جام جهانی با هیچ رسانه های مصاحبه نکردم و ضمن تکذیب این خبر تاکید دارم که طرح چنین مباحثی در راستای تخریب قوه مجریه و مقننه کشور است و با اهداف سیاسی این کار صورت گرفته است با این حال اکثر قریب به اتفاق نمایندگان راغب به حضور در مسابقات نیستند.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه نمایندگان تمایل دارند در راستای رفع مشکلات مردم اقدام کنند، بیان داشت: نمایندگان مجلس با هدف همراهی در شرایط سخت اقتصادی سفرهای خارجی خود را منتفی کردند بنابراین از حضور در مسابقات جام جهانی نیز انصراف داده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه