English

مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ۷۰ نقطه خوزستان برگزار شد‌

مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با محوریت عزاداری شهادت امیرالمؤمنین(ع) و بررسی ابعاد شخصیت امام خمینی(ره) در بیش از ۷۰ نقطه استان خوزستان برگزار شد.

مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ۷۰ نقطه خوزستان برگزار شد‌

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، این مراسم‌ در شهرستان‌ها با حضور ائمه جماعات، مسئولان شهرستانی و نیروهای نظامی در مصلی یا مسجد جامع برگزار و در آن ضمن ذکر مصیبت شهادت امام علی(ع)، ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) نیز تبیین و مورد بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر رئیس ستاد ارتحال امام خمینی(ره)، مراسم ارتحال امام راحل از سوی دستگاه‌های دولتی، فرهنگی و مردمی برنامه‌های مختلف و متنوعی در بیش از 70 نقطه استان خوزستان تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: بیش از 2 هزار مبلغ و مبلغه توسط سازمان تبلیغات، اوقاف و دفتر تبلیغات اسلامی در دهه دوم ماه رمضان و خرداد درخصوص فضائل امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی به فعالیت پرداختند.

رئیس ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در خوزستان اظهار داشت: بیش از دو هزار برنامه در مساجد اعم از تلاوت قرآن کریم، نمایشگاه‌های مسجدی، فعالیت‌های فرهنگی توسط پایگاه‌های فرهنگی مساجد و حوزه‌های بسیج و هیئت‌های مذهبی به مناسبت ارتحال امام راحل برگزار شد.

وی تصریح کرد: ده‌ها موکب فرهنگی با پخش افطار و اقلام فرهنگی با محوریت شخصیت امام خمینی(ره) توسط شهرداری به ویژه شهرداری اهواز در مناطق مختلف استان برپا شدند.

گفتنی است؛ در کلانشهر اهواز نیز مراسم ارتحال امام خمینی(ره) باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار، نمایندگان مجلس و مسئولان استانی و سخنرانی مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه