English

استاندار خوزستان خبر روابط عمومی خود را تکذیب کرد؛ عیدانه فطر به همه کارکنان تعلق نمی گیرد!

استاندر خوزستان خبری که از سوی سرپرست روابط عمومی خود مبنی بر پرداخت 2 میلیون ریال عیدی به مناسبت عید فطر به همه کارکنان دولت، را تکذیب کرد.

استاندار خوزستان خبر روابط عمومی خود را تکذیب کرد؛ عیدانه فطر به همه کارکنان تعلق نمی گیرد!

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در پی اعلام خبر پرداخت 2 میلیون ریال عیدی به مناسبت عید فطر به همه کارکنان دولت ، از سوی سرپرست روابط عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفتگو با یک سایت خبری محلی ضمن تکذیب خبر روابط عمومی نهاد تحت امر خود اعلام کرد: به کارکنان دولت در استان که حقوق خود را از اعتبارات استانی دریافت می کنند، مبلغ دو میلیون ریال عیدانه عید سعید فطر علاوه بر حقوق پرداخت می شود.

لازم به یادآوری است که بسیاری از کارکنان دولت همچون آموزش و پرورش حقوق خود را بصورت متمرکز از طریق پایا و وزارت اقتصاد و دارایی دریافت می کنند. لذا طبق تکذیبیه استاندار "عیدی" به آنان تعلق نمی گیرد.

اطلاعیه های متناقض و پی در پی روابط عمومی استانداری و اعلام اخبار غیر مستند و تکذیب آنها پس از چند ساعت، موجب سردرگمی شهروندان شده است. تداوم این روند باعث بی اعتمادی مردم به دستگاههای رسمی و دولتی و لطمه به اعتبار آنها خواهد شد. پیش از این روابط عمومی استانداری در تدوین پیام استاندار به مناسبت روز معلم ، روز 12 فروردین را تبریک گفت و به شهید مطهری درجه "دکترا" آنهم بعد از 38 سال داد.

بیشتر بخوانید:

حقوق کارکنان دولت در خوزستان به مناسبت عید سعید فطر زودتر پرداخت می شود /عیدانه 200 هزارتومانی

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه