English

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان در گفت‌و گو با موج:

جسد ۲ تبعه افغان از سد قره دین ازنا بیرون کشیده شد

محمد باقر محمدی، به خبرنگار موج گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر لرستان، جسد دو تبعه افغان را از سد قره دین شهرستان ازنا بیرون کشیدند.

جسد 2 تبعه افغان از سد قره دین ازنا بیرون کشیده شد

محمدباقر محمدی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج، از عملیات کشف جسد 2 تبعه افغان در سد قره دین شهرستان ازنا خبر داد.

محمدی، در تشریح این عملیات گفت: گزارش یکی از بومیان منطقه مبنی بر ناپدید شدن دو جوان در سد قره دین باعث شد تا بلافاصله همکاران ما در پایگاه هلال احمر شهرستان ازنا در محل حادثه حاضر و عملیات جستجو و نجات را آغاز کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان، ادامه داد: همکاران ما در پایگاه هلال احمر ازنا پس از 1 ساعت عملیات جستجو موفق شدند پیکر بی‌جان 2 جوان افغانی با هویت مسعود 18 ساله و حسام 20 ساله که بدون توجه به علائم هشداری وارد محوطه آبی سد قره دین شهرستان ازنا شده بودند را کشف و به بیرون از آب منتقل کنند.

هلال احمر استان لرستان

وی، افزود: با توجه به اینکه دو جوان غرق شده تابعیت بیگانه دارند، مراتب جهت طی مراحل قانونی به اطلاع مقام قضایی رسید و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد.

مردم از ورود به آب‌های ناشناخته خودداری کنند

محمدی، تاکید کرد: از عموم مردم لرستان به ویژه جوانان عزیز می‌خواهم تا با توجه به فرارسیدن فصل گرما، از استخرهای استاندارد استفاده کرده و از ورود به آب‌های ناشناخته خودداری کنند چراکه شنا کردن در دریا، رود، دریاچه و آب‌های ناشناخته با شناکردن در استخر متفاوت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی