English

فرمانده انتظامی لرستان در گفتگو با موج:

گروهبان روح الله شکر زاده در عملیات مبارزه با سارق سابقه‌دار به شهادت رسید

سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان در گفت‌و‌گو با موج، از شهادت یک مامور انتظامی شهرستان دلفان در عملیات تعقیب و گریز یک سارق سابقه‌دار خبر داد.

گروهبان روح الله شکر زاده در عملیات مبارزه با سارق سابقه‌دار به شهادت رسید

سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج در لرستان، اظهار داشت: متاسفانه در عملیات تعقیب و گریز مامورین انتظامی شهرستان دلفان و یک سارق شرور سابقه‌دار، گروهبان یکم روح الله شکر زاده از درجه‌داران خدوم فرماندهی انتظامی این شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مهدیان نسب در تشریح این حادثه، گفت: بامداد امروز، همکاران ما در حین انجام وظیفه به یک خودرو پژو 405 پلاک مخدوش مشکوک می‌شوند و بی‌درنگ فرمان ایست صادر می‌کنند که سرنشینان خودرو پلاک مخدوش به ایست پلیس توجه نکرده و به سرعت از محل می‌گریزند.

فرمانده انتظامی لرستان، ادامه داد: بلافاصله گروهبان شکر زاده و یکی دیگر از همکاران وارد عمل شده و خودرو فراری را مورد تعقیب قرار می‌دهند.

وی، افزود: به دلیل تاریکی هوا و لغزندگی جاده، راننده پژو کنترل خودرو را از دست داده و واژگون می‌شود اما همکاران ما نیز که در تعقیب خودرو فراری بودند دچار واژگونی خودرو می‌شوند که در این میان، گروهبان یکم روح الله شکر زاده به درجه رفیع شهادت نائل و همکار همراه وی نیز مجروح می‌شود.

خودرو شناسایی شده و سارقین تحت تعقیب پلیس هستند

سردار مهدیان نسب در پاسخ به این پرسش که آیا سارقین دستگیر شده‌اند یا خیر، تصریح کرد: متاسفانه پس از این اتفاق، سرنشینان خودرو پژو، به صورت پیاده محل را ترک کرده و متواری شده‌اند اما، مالک خودرو شناسایی و دستگیر شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه