English

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان:

حقوق کارکنان دولت در خوزستان به مناسبت عید سعید فطر زودتر پرداخت می شود /عیدانه ۲۰۰ هزارتومانی

سرپرست اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خوزستان،گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر حقوق خردادماه کارکنان دولت در خوزستان 10 روز زودتر و همچنین دو میلیون ریال عیدانه ویژه عید سعید فطر نیز پرداخت می شود.

 حقوق کارکنان دولت در خوزستان به مناسبت عید سعید فطر زودتر پرداخت می شود /عیدانه 200 هزارتومانی

 سعید رضوانی به خبرنگار خبرگزاری موج خوزستان گفت: عید فطر امسال حقوق خرداد ماه کارکنان دولت در خوزستان 10 روز زودتر پرداخت می شود.

 وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه عید سعید فطر نزد مسلمین و به خصوص مردم خوزستان برای تدارک و برنامه ریزی برپایی این عید بزرگ، بیان داشت:  با هماهنگی های که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شد مقرر شد حقوق کلیه کارکنان دستگاه های دولتی استان 10 روز زودتر از موعد پرداخت شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان همچنین عنوان کرد: به تمامی کارکنان دولت در استان، مبلغ دو میلیون ریال عیدانه عید سعید فطر علاوه برحقوق پرداخت می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • علی

    ایا پاداش استاندارمحترم به پرسنل نفت خوزستان هم تعلق میگیرد

  • حمید

    ایا پاداش استاندار محترم به پرسنل شرکت ملی حفاری هم تعلق میگیرد.

  • صادق

    با عرض سلام خدمت استاندار محترم خواستم بپرسم ایا پرسنل شرکت ملی حفاری که در گرمای 50 درجه خوزستان برای این استان و مملکت که با عرق خود درامد زایی میکنند نباید پاداش جنابعالی بدستشان برسد.

  • محسن

    خدمت استاندار محترم سلام و خسته نباشید خدا وکیلی پرسنل شرکت ملی حفاری که با تمام وجود برای این استان و مرز و بوم زحمت میکشند نباید پاداش جنابعالی بدستشان برسد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه