English

عضو شورای شهر خرمشهر در گفتگو با موج:

حقوق و مطالبات کارکنان شهرداری خرمشهر در سال ۹۷ بدون تاخیر پرداخت می شود/آمادگی جهت استقبال از عید فطر در خرمشهر

عضو شورای شهر خرمشهر گفت: شهرداری خرمشهر جهت آمادگی استقبال از عید فطر و با هدف شادکردن مردم، عید بزرگ مسلمانان را با شکوه خاصی برگزار می کند.

حقوق و مطالبات کارکنان شهرداری خرمشهر در سال 97 بدون تاخیر پرداخت می شود/آمادگی جهت استقبال از عید فطر در خرمشهر

میلاد پورحمزاوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج خوزستان، با اشاره به پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان شهرداری، اظهار کرد: تمام حقوق و مطالبات کارکنان در سال 97 از جمله عیدی و اضافه کاری کارکنان و کارگران پیمانکاری پرداخت شده است و تنها دو ماه از معوقات سال 96 مانده است.

پورحمزاوی تصریح کرد: بدهی شهرداری خرمشهر به کارکنان قرار است به زودی با پیگیری هایی که در حال انجام است، از طریق درآمدهای ارزش افزوده پرداخت شود.

این عضو شورای شهر خرمشهر  در ادامه گفت: شهرداری خرمشهر قصد دارد با احداث دو پل ارتباطی که در حال حاضر در مرحله مناقصه هستند، بار ترافیکی این شهر مرزی و توریستی را کم کند.

وی اضافه کرد: پل منیخ یکی از این پروژه هایی است که با استفاده از آن می توان ارتباط بین  روستاهای منیخ، حفارشرق و منطقه عشایر را به اتوبان آبادان پیوند بزنیم و از این طریق تعدادی از کارگران و مهندسین را از نیروهای بومی جهت اشتغال به کار بگیریم.

رییس کمیسیون حقوقی شورای شهر خرمشهر با اشاره به ضرورت ایجاد پل منیخ، اذعان داشت: قدمت زیاد و شناور بودن پل از لحاظ ایمنی خطرات زیادی برای اهالی چند روستاها و همچنین بار ترافیک سنگین برای صیادان و ماهیگران داشت.

نهضت کاشت نخل در خرمشهر

رئیس کمیسیون حقوقی و زیباسازی شورای شهر خرمشهر بیان داشت: از مهترین اقدامات انجام شده در شهرداری خرمشهر از هفته درختکاری تا حدود 20 روز پیش توانستیم 2500 نفر نخل را جایگزین کنوکارپوس کنیم. قصد داریم طی ماههای آینده 4500 نفر نخل دیگر نیز در شهر خرمشهر بکاریم.

آمادگی استقبال از عید فطر  در  خرمشهر

پورحمزاوی در پاسخ به سوالی مبنی بر همکاری سازمان منطقه آزاد اروند در زمینه نقدینگی و تامین اعتبارات عمرانی شهرداری خرمشهر، بیان داشت: سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص تامین اعتبارات پروژه های عمرانی خرمشهر از جمله زیر ساخت های آسفالت، کفپوش، ساخت دیوار ساحلی، گلزار شهدا و احداث آتشنشانی که یک هزار میلیارد ریال اعتبار لازم داشت، کل تامین اعتبارات را سازمان منطقه آزاد اروند تقبل کرد.

پورحمزاوی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری خرمشهر جهت آمادگی استقبال از عید فطر  و با هدف شادکردن مردم، از طریق آزین بندی میدان ها و بلوارها، نصب المان های شهری و همچنین برگزاری جنگ های شادی این عید بزرگ مسلمانان را با شکوه خاصی برگزار می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه