English

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

اصفهان به شهر بدون متکدی تبدیل می شود

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: شهر اصفهان تا پایان سال جاری به صورت رسمی به شهر بدون متکدی تبدیل خواهد شد.

اصفهان به شهر بدون متکدی تبدیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمدحسینی از راه اندازی مرکز ساماندهی و توانمندسازی آسیب‌دیدگان اجتماعی شهر اصفهان در میدان استقلال خبر داد و افزود: برای اولین بار در شهر اصفهان متکدیان یا افراد آسیب دیده اجتماعی در این مرکز با همکاری و هماهنگی 13 نهاد غربالگری و ساماندهی می‌شوند.

وی با اشاره به این که در گذشته شهرداری اصفهان محلی را با عنوان مرکز فضیلت برای جمع آوری متکدیان در نظر گرفته بود، اذعان داشت: با توجه به این که این مرکز ساز و کار مناسبی نداشت، متکدیان حدود 20 دقیقه نگهداری و دوباره رها می شدند و این چرخه باطل بود چرا که گاهی متکدیان حتی زودتر از مأموران رفع تخلفات شهری دوباره به محل بازگشته و مشغول تکدی گری می شدند.

متکدی گری

محمدحسینی از راه اندازی مرکز ساماندهی و توانمندسازی آسیب‌دیدگان اجتماعی شهر اصفهان در میدان استقلال خبر داد و افزود: برای اولین بار در شهر اصفهان متکدیان یا افراد آسیب دیده اجتماعی در این مرکز با همکاری و هماهنگی 13 نهاد غربالگری و ساماندهی می‌شوند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با تعیین وظایف هر نهاد، سازمان و اداره در زمینه جمع آوری متکدیان، تا پایان سال جاری، شهر اصفهان به صورت رسمی به شهر بدون متکدی تبدیل خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی