English

شهردار کرمانشاه:

نمی‌گذاریم به خانواده ۴۹۰۰ نفری شهرداری فشار اقتصادی وارد شود

شهردار کرمانشاه گفت: به رغم وجود مشکلات عدیده اقتصادی، نمی‌گذاریم به خانواده 4900 نفری شهرداری فشار اقتصادی وارد شود.

نمی‌گذاریم به خانواده 4900 نفری شهرداری فشار اقتصادی وارد شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، آرش رضایی با قدردانی از زحمات تمام پرسنل شهرداری کرمانشاه، گفـت: جمع حاضر در این مراسم به نمایندگی از خانواده 4900 نفره شهرداری حضور دارند و قدردانی از آن‌ها به نمایندگی از تمام پرسنل شهرداری انجام می‌شود.

وی به مشکلات شدید مالی شهرداری کرمانشاه اشاره کرد و با قدردانی از صبوری کارگران و کارکنان شهرداری گفت: در فروردین‌ماه در هر هشت منطقه شهرداری فقط 31 پروانه ساختمانی صادر کرده‌ایم که مقایسه این تعداد با سال‌های گذشته در مدت مشابه پیام خاصی دارد و اینکه باید تلاشمان را برای وضع موجود مضاعف کنیم.

رضایی تصریح کرد: علی‌رغم این شرایط تمام تلاش ما این است که سطح رفاهیات و درآمد کارکنان و کارگران شهرداری نسبت به سال‌های پردرآمد کاهش نداشته باشد و شاید ازنظر زمانی دچار تأخیر در پرداخت‌شده باشیم اما تمام تلاش ما حفظ این امکانات و رفاهیات بوده است.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اخبار مثبت در صنعت ساختمان کشور گفت: تلاش این است با توجه به این شرایط وضعیت را به گذشته برگردانیم و رویکرد ما بر اساس شرایط جدید تغییر خواهد کرد و با همکاری تمام خانواده بزرگ شهرداری وضعیت را بهبود خواهیم بخشیم.

وی از پیگیری جدی برای تغییر وضعیت قراردادی پرسنل شهرداری خبر داد و افزود: دستورالعمل‌های خوبی در این زمینه در وزارت کشور تهیه‌شده که در طول سال ابلاغ می‌شود و از تبعات آن بهره‌مند خواهیم شد.

رضایی، شهرداری کرمانشاه را کم حاشیه‌ترین و آرام‌ترین مجموعه در سطح استان عنوان کرد و افزود: این مورد بارها از سوی مسئولین استان یادآوری شده که شهرداری کرمانشاه علی‌رغم خانواده بزرگ آن بسیار نسبت به شهرداری‌های بزرگ کم حاشیه است که جای تقدیر دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی