English

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

دشمن با ترویج دروغ به دنبال قطع رابطه مردم با روحانیت است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: باید بدانیم که دشمن در چند محور برنامه‌ریزی کرده است که یکی از آن‌ها قطع رابطه مردم با روحانیت از طریق ترویج دروغ پردازی‌ها در جامعه است، اعتماد مردم به روحانیت برای جامعه شیعه یک سرمایه عظیم است که نباید اجازه دهیم این سرمایه از بین برود و یا خدشه‌دار شود.

دشمن با ترویج دروغ به دنبال قطع رابطه مردم با روحانیت است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس با اشاره جایگاه علما در جامعه اظهار کرد: پیروی از یک فرد آگاه و دانا لازم است و مبنای فتوای علما، سخن امام محمدباقر (ع) است.

وی افزود: باید بدانیم که دشمن در چند محور برنامه‌ریزی کرده است که یکی از آن‌ها قطع رابطه مردم با روحانیت از طریق ترویج دروغ پردازی‌ها در جامعه است، اعتماد مردم به روحانیت برای جامعه شیعه یک سرمایه عظیم است که نباید اجازه دهیم این سرمایه از بین برود و یا خدشه‌دار شود.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به این که عالمان، وارث انبیا هستند و تضعیف این جایگاه تضعیف انقلاب اسلامی است گفت: مقام معظم رهبری فرمودند هر اشکالی است در خود ماست، زمینه را فراهم می‌کنیم و دشمن استفاده می‌کند و بعدش ناراضی و گلایه‌مند می‌شویم.

آیت الله نعیم‌آبادی خطاب به مسؤولان بیان کرد: مردم برادر دینی شما هستند، فقط به فکر جیب‌تان نباشید، امروز بزرگترین گناه مایوس کردن مردم از انقلاب‌شان است.

وی با اشاره به بروز اختلافات در داخل، اظهار کرد: منتقدانه و بدون غرض انتقاد کنیم، اگر ما در درون مشکلی نداشته باشیم ترامپ هم هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

  امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: بزرگترین لطف امام راحل، آوردن ولایت فقیه بود و باید بدانیم  که عالم نمی‌تواند دیکتاتور باشد و نباید اجازه دهیم علما تضعیف شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه