English

ارائه خدمات پزشکی و مامایی به روستاهای حاجی آباد

کادر درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در ادامه اجرای طرح شهید رهنمون در روستای زورآباد شهرستان حاجی آباد خدمات پزشکی و مشاوره ای رایگان را به مردم این روستا ارائه کردند.

ارائه خدمات پزشکی و مامایی به روستاهای حاجی آباد

به گزارش خبرگزاری موج، در این برنامه، ٤٤ نفر خدمات پزشکی عمومی، و بیش از یکصد نفر خدمات مشاوره مامایی، تغذیه، تست قندخون، قد و وزن، فشار خون و همچنین مشاوره جهت استفاده از قرص ویتامین D را دریافت کردند.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی  هرمزگان گفت: در سال گذشته گروهی از پزشکان و پرستاران شهرستان قشم در اجرای طرح شهید رهنمون و همچنین موکب درمانی در اربعین کربلای معلا با سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان همکاری داشتند که جا داشت از زحمات این عزیزان تقدیر شود.

پاسدار موسی رنجبری افزود: در طرح شهید رهنمون بسیاری از پزشکان ، پرستاران و کادر درمانی استان در مناطق مختلف هرمزگان در جهت ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و همچنین مشاوره های تغذیه، روانشناسی، غربالگری قند و خون با این سازمان همکاری بسیار خوبی داشتند که امیدواریم دیگر عزیزان در حوزه بهداشت و درمان استان برای کمک و همیاری در مناطق کم برخوردار از این طرح حمایت کنند.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی  هرمزگان  گفت: طرح شهید رهنمون سال گذشته در کشور به فرمان ریاست سازمان بسیج کلید خورد که در این طرح کلیه مناطق محروم و کم برخوردار در حوزه های بهداشت و درمان، فرهنگی، رفاهی و معضلات اجتماعی پایش شده و ضمن ارائه خدمات و مشاوره های رایگان در این موارد، گزارش آن به بسیج جامعه پزشکی کشور و  سازمان بسیج  ارسال می شود.

گفتنی است در این مراسم از سوی فرمانده سپاه ناحیه قشم دکتر حمیدرضا بهزادی بعنوان مسئول بسیج جامعه پزشکی قشم منصوب شد.

بمناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) بیش از ۱۵۰ مورد خدمات درمانی و مشاوره ای توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به مردم شریف روستای علی آباد شهر تخت از توابع بندرعباس ارائه شد.

 در این روستا ۷۴ نفر خدمات پزشک عمومی، 43 نفر خدمات مامایی دریافت کرده و همچنین، ۳۵ تست قند خون و فشارخون

و ۳۵ واحد خون نیز گرفته شد. این برنامه در راستای اجرای طرح شهید رهنمون انجام گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه