English

امام جمعه سنندج:

شیطان بزرگترین وآشکارترین دشمن مسلمانان است

وی شیطان را بزرگترین و آشکارترین دشمن مسلمانان دانست و عنوان کرد: مسلمانان باید با عبادت و تبعیت از دستورات خداوند متعال در برابر شیطان و دشمنانی دین اسلام ایستادگی کنیم.

شیطان بزرگترین وآشکارترین دشمن مسلمانان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛خطیب امروز نماز جمعه سنندج اظهار داشت:شیطان بزرگترین وآشکار ترین دشمن مسلمانان است.

ماموستا عبدالرحمان خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 11 خردادماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج ماه رمضان را ماه عبادت و بندگی دانست و اظهار کرد: در این راستا مسلمانان باید با روزه‌داری و انجام فرایض دینی بهترین بهره را از این ماه مبارک ببرند.

وی افزود: ماه رمضان ماه نزول قرآن است و ما باید به تلاوت آیات کلام الله مجید و پیروی از دستورات قرآن کریم بتوانیم بندگان شایسته برای خداوند متعال باشیم.

امام جمعه سنندج بیان کرد: انسان مسلمان با روزه گرفتن روح و جان خود را جلا داده و بار دیگر خود را برای بندگی بی چون چرای خداوند متعال آماده می‌کند.

وی روزه را امانت الهی نزد مسلمانان دانست وعنوان کرد: دروغ، تهمت، غیبت و نگاه کردن به نامحرم موجب باطل شدن روزه می‌شود.

ماموستاخدایی با اشاره به نزدیک شدن به آخرین جمعه رمضان و روز جهانی قدس بیان کرد: مسلمانان جهان باید برای مقابله با اسرائیل و اقدامات نابخرادانه آنان با هم متحد شوند.

وی در ادامه با اشاره به اقدام نابخرادانه رژیم اشغالگر قدس برای انتقال پایتخت خود به بیت المقدس اعلام کرد: همه امت اسلامی باید با اتحاد  و انسجام بیشتر اعتراض خود را از این انتقال نادرست اعلام کنند.

امام جمعه سنندج بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس  بدون هیچ هراسی مردم فلسطین را موشک باران کرده و شمار زیادی از مردم مظلوم را به شهادت می رساند.

وی شیطان را بزرگترین و آشکارترین دشمن مسلمانان دانست و عنوان کرد: مسلمانان باید با عبادت و تبعیت از دستورات خداوند متعال  در برابر شیطان و دشمنانی دین اسلام ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به برپایی جشن گلریزان و مشارکت خوب مردم استان در این جشن اعلام کرد: خداوند تبارک و تعالی اجر و پاداش مشارکت‌کنندگان در این جشن را در بالاترین سطح ممکن خواهد داد چرا که با این عمل موجب بازگشت مددجویان زندان ها به کانون گرم خانواده‌اشان می‌شوند.

امام جمعه سنندج در پایان با تسلیت سالگرد شهادت حضرت علی(ع) به همه مسلمانان جهان و رحلت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی یادآور شد: به برکت این انسان های بزرگ بوده که دین اسلام همواره در جهان جاودان مانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه