English

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان میناب خبر داد؛

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سه ماه نخست سال در میناب

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان میناب از کشف بیش از 1 تن و 268 کیلوگرم انواع مواد مخدر، در سه ماه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

کشف  بیش از یک تن مواد مخدر در سه ماه نخست سال در میناب

سرهنگ محمد رستمی در گفتگو با خبرگزاری موج هرمزگان گفت: در راستای تشدید اقدامات و برخورد جدی با سوداگران مرگ، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جابجای و توزیع مواد مخدر را از محورهای فرعی میناب دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی به محل موردنظر اعزام شدند و پس از ایست و بازرسی کنترل خودروهای عبوری به‌صورت محسوس و نامحسوس، درنهایت خودرو موردنظر را شناسایی کردند.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان میناب ادامه داد: مأموران پس از مشاهده خودرو قاچاقچیان دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به‌فرمان پلیس اقدام به فرار کرد و پس از تعقیب و گریز، قاچاقچیان از خودرو پیاده شده و با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه فرار کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو مذکور 371 کیلوگرم مواد مخدر شامل 224 کیلو و 543 گرم تریاک و 550 گرم حشیش کشف شد، تصریح کرد: در سه ماه نخست سال جاری بیش از 1 تن و 267 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مأموران انتظامی این شهرستان کشف شده است.

رستمی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد، تأکید کرد: پلیس میناب در راستای انجام وظایف ذاتی و قانونی خود نسبت به مبارزه بی‌امان با مواد مخدر، قاچاقچیان و سوداگران مرگ اقدام می‌کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه