English

فرماندهی انتظامی شهرستان میناب خبر داد؛

شناسایی و دستگیری سارق اینترنتی در میناب

فرماندهی انتظامی شهرستان میناب از شناسایی عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروند مینابی به مبلغ 168 میلیون و 800 هزار ریال خبر داد.

شناسایی و دستگیری سارق اینترنتی در میناب

 سرهنگ محمد رستمی در گفتگو با خبرگزاری موج هرمزگان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت شهروند مینابی مبنی بر برداشت اینترنتی به مبلغ 168 میلیون و 800 هزار ریال از حساب بانکی خود، بررسی این موضوع در دستور کار مأمورین پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و استعلامات لازم از بانک مشخص شد که تراکنش‌های صورت گرفته از حساب شاکی از طریق درگاه شرکت آسان پرداخت پرشین صورت گرفته و مبلغ برداشت‌شده از حساب جهت شارژ کیف پول در برنامه آپ استفاده‌شده است.

وی با بیان اینکه در این رابطه با شرکت مذکور مکاتبه و مشخص گردید از طریق سه شماره‌ی ایرانسل اقدام به شارژ نمودن کیف پول و گرفتن موجودی از کارت شاکی در برنامه آپ نموده‌اند، تصریح کرد: با بررسی مشخص شد که یکی از این شماره‌ها فعال و در اختیار فردی در یکی از استان‌های شرقی کشوراست.

رستمی عنوان کرد: این متهم دارای 57 خط تلفن است که از یکم اسفندماه سال گذشته لغایت 27 فروردین‌ماه سال جاری فعال بوده و تنها با یکی از این خطوط 287 مورد شارژ تلفن دریافت نموده است.

این مسئول انتظامی بیان داشت: طی هماهنگی صورت گرفته با شرکت مربوطه حساب وی مسدود گردید و پرونده جهت سیر مراحل قانونی و صدور نیابت قضایی به دادسرا ارسال گردید.

فرماندهی انتظامی شهرستان میناب در پایان گفت: از در اختیار گذاشتن کارت اعتباری خود به افراد ناشناس جدا پرهیز کنید و همچنین با فعال ساختن سیستم پیامک بانک از تراکنش‌های خود باخبر شوید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی