English

افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی در سنندج

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ کرایه تاکسی خبر داد و گفت: امسال نرخ کرایه تاکسی 10 الی 15 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ نرخ کرایه تاکسی در سنندج 10تا15 درصد افزایش یافت.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار داشت: هر ساله این سازمان قبل از شروع سال جدید جهت تعیین نرخ کرایه تاکسی جلسات مختلفی را با نمایندگان تاکسیرانان برگزار می کند.

 امیر جمشید نژاد بیان کرد: پس ازبررسی های کلیه مسیرها و با توافق با نمایندگان تاکسیرانان  نرخ جدید جهت تصویب به شورای شهر ارسال می گردد.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم و جلسات کارشناسی در شورای شهر این نرخ‌ها تصویب و جهت تایید و اجرا به کمیته انطباق فرمانداری ارجاع داده می شود.

نرخ کرایه تاکسی

جمشید نژاد از افزایش 10 تا 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی خبر داد و گفت: پس از تایید نرخ های جدید از سوی فرمانداری؛ کرایه تاکسی براساس نرخ های جدید  از امروز ابلاغ و اعمالمی شود.

وی عنوان کرد: برچسب نرخ های جدید کرایه در بین کلیه رانندگان تاکسی توزیع و رانندگان نیز باید نسبت به نصب آن اقدام نموده تا در معرض دید مسافران قرار گیرد.

جمشید نژاد تصریح کرد: براساس نرخ های جدید بیشترین نرخ کرایه مربوط به ناحیه منفصل نایسر با 1500 ریال  و کمترین نرخ نیز مربوط به مسیر میدان انقلاب به میدان آزادی با 500ریال است.

 ازساعت 24 هر شب تا 6صبح 30در صد به کل کرایه ها اضافه خواهد شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه شکایت و مغایرت در دریافت کرایه ها مراتب را از طریق به واحد رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان اطلاع رسانی نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه