English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس خبر داد:

برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام روح‌الله(ره) بدون اعزام کاروان از فارس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام روح‌الله(ره) بدون اعزام کاروان از فارس خبر داد و گفت: امسال بیش از 40 هزار برنامه به همین مناسبت در فارس برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام روح‌الله(ره) بدون اعزام کاروان از فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از فارس، حجت‌الاسلام محمد رضایی در نشست خبری تشریح مراسم سالگرد رحلت امام روح الله (ره)، با بیان اینکه از استان فارس دیگر کاروانی به تهران برای شرکت در سالگرد امام راحل اعزام نمی‌شود گفت: امسال بیش از 40 هزار برنامه به همین مناسبت در فارس برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به تقارن ایام سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و ماه مبارک رمضان و به خصوص شب های قدر، هیچ کاروان اعزامی از فارس به مرقد مطهر امام نخواهیم داشت؛ اما در تلاشیم تا به بهترین شکل ممکن به تبیین شخصیت امام در ابعاد گوناگون بپردازیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس همچنین معتقد است که تقارن ماه مبارک رمضان و ایام سالگرد امام راحل(ره)، بهترین زمان برای تبیین زندگی خانوادگی ایشان است و نوع برخورد امام با خانواده، همسر، فرزند و نوه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

رضایی در ادامه سخنان خود از برگزاری ۴۰ هزار ویژه برنامه در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز مذهبی به‌ مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) که متقارن با شب‌های قدر هم هست، خبر داد و گفت: تقریباً در تمام مساجد و حسینیه‌ها و اماکن مذهبی و همچنین ادارات برنامه‌های مختلفی در این زمینه اجرا می‌شوند.

وی، اجرای برنامه‌های سخنرانی، محافل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی،‌ نشست‌های علمی، مسابقات فرهنگی و مذهبی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی بعد از نماز مغرب و عشاء را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام اعلام کرد و ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، مراسم بداهه‌نویسی و خوشنویسی شب‌های قدر تحت عنوان «مشق عشق» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و هنری نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس، با اشاره به اینکه به مناسبت بیست و نهمین سالروز ارتحال امام (ره)، همزمان با شب قدر، مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام حسین ملک مکان- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود، اظهار داشت: روز 14 خرداد از ساعت 18 و 30 دقیقه در حرم مطهر حضرت سیدعلاالدین حسین (ع) با سخنرانی حجت الاسلام اراکی- رئیس تقریب مذاهب، مراسم عزاداری برپا می شود که در کنار این برنامه محفل قرآنی نیز با حضور دو قاری بین المللی قرآن کریم اجرا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه