English

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان خبرداد:

گالری سوره با نمایشگاه گروهی نقاشان سنندجی بازگشایی می شود

امین مرادی گفت:گالری سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان پس از 3 ماه عملیات مرمت و بهسازی چهارشنبه 9 خرداد ماه در آستانه میلاد فرخنده حضرت امام حسن مجتبی (ع) با حضور استاندار کردستان به صورت رسمی بازگشایی می شود .

گالری سوره  با نمایشگاه گروهی نقاشان سنندجی بازگشایی می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ؛ امین مرادی اظهار داشت:گالری سوره  با نمایشگاه گروهی نقاشان سنندجی بازگشایی می شود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن اعلام این خبر گفت : توجه به زیرساخت های فرهنگی وهنری ،نگهداری و به روز رسانی مکان های هنری یکی از مهمترین برنامه هایی است که در حوزه هنری با توجه به کمبود های بسیار فراوانی که در این بخش احساس می شود همواره مورد توجه بوده است و بر همین مبنا با گذشت 6 سال از افتتاح گالری سوره به منظور بهسازی و تجهیز این مکان به گالری در خور شأن هنرمندان استان با امکانات روز در دستور کار قرار گفت .

وی با تقدیر و تشکر ویژه از دکتر نصرالهی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در تخصیص اعتبار لازم جهت این مهم افزود: از مشکلاتی که در این گالری احساس می شد نبود سیتم تهویه و سرمایشی آن بود که در طراحی جدید این موضوع رفع و این گالری به سیستم بسیار پیشرفته تهویه و سرمایشی تجهیز گردید.

مرادی تصریح نمود : توجه به فضاسازی مناسب ونور پردازی حرفه ای نمایشگاهی و دیگر تجهیزات مربوطه از دیگر ویژگی هایی است که در این گالری با بهره مندی از متخصصین بومی طراح مهندس " بیگرد مینویی " و اجرای مهندس "شنو مرادی"  و با سرپرستی کارگاه "آروین مینویی " از اعضای شرکت طراحی و معماری "دکور هفت "در مدت زمان 3 ماه به بهره برداری مجدد رسیده است .

وی گفت : انشاء ا... چهارشنبه 9 خرداد ماه در آستانه میلاد فرخنده حضرت امام حسن مجتبی (ع) با حضور مهندس مرادنیا استاندارکردستان و تعدادی از مدیران ،هنرمندان و اصحاب رسانه با نمایشگاه گروهی هنرمندان برجسته نقاش سنندجی به صورت اختصاصی افتتاح و از صبح پنجشنبه 10خرداد لغایت پنجشنبه 24 خرداد آماده بازدید عموم  علاقه مندان خواهد بود .

مرادی در ادامه در خصوص هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه گروهی گفت : در این نمایشگاه  تعداد 25 اثر از اساتید: هادی ضیاء الدینی ، مهدی ضیاء الدینی ، فردین صادق ایوبی ، احمد خلیلی فرد، ماشاء ا... محمدی، خلیل کویکی، عثمان نیک منش ، اکبر منصوری، صابر میکاییلی، ستاره حسینی ، جمشید پره وزان، اکرم کریمی، هوزانا رحیمی، اقدس کریمی، لاله یزدانجو، فروغ اردلان ، شادی رهنما ، بهار ملکی، سهام آزاد تبار، سیروان کنعانی ،لیدا عبدالهی ،عزت ا... صادقی، در معرض نمایش عمومی قرار می گیرد .

گالری سوره سنندج

وی  در بخش دیگری از سخنان خود به طراحی جدید گیشه پردیس سینمایی بهمن سنندج نیزاشاره کرد و گفت : همسان سازی گیشه فروش بلیت سینما با مؤلفه های سینمایی و طراحی منحصر از ویژگی های دیگری است که در این مدت اجرایی گردیده و علاقه مندان به حضور در سینما از طریق مانیتورهای نصب شده می توانند به صورت تصویری ضمن دیدن تیزر و مشخصات فیلم ها نسبت به انتخاب فیلم مورد نظر خود اقدام نمایند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی