English

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد:

اختصاص وام ۲۵ میلیونی به هر واحد روستایی برای بازسازی منازل روستاییان

سیاست دولت بر کوچک شدن است، مدیران استانی باید زمینه فعالیت بیشتر بخش خصوصی را فراهم کنند.

اختصاص وام 25 میلیونی به هر واحد روستایی برای بازسازی منازل روستاییان

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی امروز در چهارمین سفر استانی خود به چناران با اشاره به ضرورت بازسازی منازل روستاییان از اختصاص وام 25 میلیونی به هر واحد روستایی خبر داد و  اظهار داشت: از روستائیان درخواست می‌ کنم برای استفاده ار این وام به بنیاد مسکن مراجعه و نسبت به بازسازی منازل خود اقدام کنند.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از برخی از دستگاه‌های اجرایی، متذکر شد: دراین خصوص، بخشتامه نیز آمده است و مدیران اجرایی باید برای افزایش رضایتمندی مردم تلاش کنند.

 استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه سیاست دولت بر کوچک شدن است، گفت: مدیران استانی باید زمینه فعالیت بیشتر بخش خصوصی را فراهم کنند.

رشیدیان خطاب به مدیران بیان کرد: باید بار را از دوش دولت برداریم و پروژه‌ها را به‌ بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی به ظرفیت‌های موجود در چناران اشاره کرد و افزود: این شهرستان در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری وضعیت خوبی دارد و می‌توان  با برنامه ‌ریزی از این ظرفیت‌ها در راستای اشتغال جوانان استفاده کرد تا چناران را به قطب گردشگری تبدیل کرد..

استاندار خراسان رضوی با اشاره به پروژه قطار شهری مشهد به گلبهار و ادامه آن تا چناران، اضافه: این خط قطارشهری قبلا مصوب شده است که مسیر قطار گلبهار تا چناران ادامه پیدا کند، معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی تکمیل این پروژه را باید در دستور کار خود قرار دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی