English

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد

تشکیل کارگروه مدیریت کم آبی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از تشکیل گروه مدیریت کم آبی در این دانشگاه خبر داد.

تشکیل کارگروه مدیریت کم آبی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علیرضا یوسفی با اشاره به تشکیل گروه مدیریت کم آبی در دانشگاه علوم پزشکی گفت: این گروه با هدف بررسی میزان مصارف آب بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، شناسایی مکان های پر مصرف و اجرای روش های مصرف بهینه آب از روز گذشته کار خود را آغاز کرد.

وی در عین حال از کاهش 40 درصدی سطح زیر کشت چمن این دانشگاه تا پایان امسال خبر داد و گفت: به منظور سازگاری با بی آبی و صرفه جویی در مصرف آب، سال گذشته به میزان 20 درصد و امسال نیز 20 درصد دیگر از سطح زیر کشت چمن در محوطه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کاسته می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به این که کار تعویض شیرآلات پر مصرف قدیمی درمکان های عمومی نظیر وضوخانه و سرویس های بهداشتی این دانشگاه آغاز شده است افزود: بر اساس برنامه زمان بندی شده تمامی شیرآلات موجود در این دانشگاه به شیرهای کم مصرف الکترونیکی و اهرمی تبدیل خواهد شد.

وی همچنین به بازچرخانی آب در استخر شنای این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمادگی دارد تا این فن آوری را در اختیار سایر استخرها نیز بگذارد.

جیره بندی آب

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین از بررسی طرح فشرده کردن طول ترم تحصیلی در این دانشگاه خبر داد و گفت: در صورت نهایی شدن این طرح، کلاس های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال آینده قبل فرا رسیدن فصل گرما و  از ابتدای خردادماه تعطیل خواهند شد.

یوسفی در نشست هم اندیشی مدیران بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با موضوع سازگاری با کم آبی سخن می گفت بر استفاده از لوازم کاهنده مصرف در بیمارستان ها تاکید کرد و افزود: میزان کاهش مصرف آب و همکاری با شرکت آب و فاضلاب، یکی از شاخص های ارزشیابی مستمر مدیران بیمارستان های این دانشگاه است. 

در ادامه این نشست معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب اصفهان گزارشی از وضعیت مصرف آب در بیمارستان های شهر اصفهان ارائه کرد و گفت: خوشبختانه با همکاری مدیران بیمارستان ها و اصلاح الگوی مصرف، شاهد کاهش مصرف آب بیمارستان های الزهراء، سیدالشهداء، امام موسی کاظم، عیسی بن مریم، شهید بهشتی و شهید چمران در سال گذشته بودیم.

رضا رضایی در ادامه سخنانش، کیفیت آب را از خطوط قرمز آبفای استان اصفهان دانست و گفت: شهروندان محترم باید بدانند تا مرکز بهداشت استان تایید نکند هیچ منبع جدیدی وارد شبکه آبرسانی نمی شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب اصفهان گفت: علاوه بر این آزمایشگاه کنترل کیفی آبفای استان اصفهان به عنوان آزمایشگاه مرجع صنعت آب و فاضلاب کشور به طور مرتب بر کیفیت و بهداشت آب شرب تولیدی نظارت جدی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه