English

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه خبر داد؛

راه‌اندازی پلیس فتا در شهرستان بندرلنگه

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از راه‌اندازی پلیس فتا در این شهرستان خبر داد‌ و گفت: مهم‌ترین مأموریت پلیس فتا صیانت از هویت ملی و ارزش‌های اسلامی و حفظ حریم خصوصی افراد در فضای مجازی است.

راه‌اندازی پلیس فتا در شهرستان بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ محمود حافظی با بیان این خبر گفت: پلیس فتا در شهرستان بندرلنگه با رویکرد پیشگیرانه، شناسایی مجرمان فضای مجازی، حفظ حقوق و برآورده ساختن مطالبات مردمی، تأمین امنیت کاربران این فضا و حفظ حریم خصوصی شهروندان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این پلیس باهدف پیشگیری و مبارزه با جرائم در فضای مجازی و به‌منظور تأمین امنیت و حفظ حریم خصوصی شهروندان این شهرستان راه‌اندازی شده است.

این مسئول انتظامی بیان داشت: با راه‌اندازی پلیس فتای این شهرستان، شاهد کاهش جرائم در این حوزه خواهیم بود چراکه هدف اصلی ایجاد چنین مراکزی برآورده ساختن مطالبات مردم و همچنین آشنا شدن آن‌ها با آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی و ترویج فرهنگ صحیح استفاده از فضای مجازی هست.

فرمانده انتظامی بندرلنگه بابیان اینکه برخی از قربانیان فضای مجازی به علت بعد مسافت تا مرکز استان از شکایت خود صرف‌نظر می‌کردند، افزود: با افتتاح و راه‌اندازی پلیس فتا، مردم این شهرستان جهت پیگیری پرونده‌های قضایی خود نیاز به مراجعه به پلیس فتای استان ندارند و به سهولت می‌توانند با مراجعه به پلیس فتای شهرستان بندرلنگه از روند پیگیری پرونده خود آگاه شوند.

حافظی پیشگیری از جرم در فضای مجازی را یکی از اهداف پلیس فتای این شهرستان دانست و گفت: این پلیس تلاش می‌کند با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در دو حوزه اجتماعی و وضعی موجب کاهش روند رشد جرائم فضای سایبری در استان شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه