English

جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تاکید کرد:

ضرورت بررسی طرح های اشتغالزایی توسط ادارات شهرستانی تا پایان هفته جاری

جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با بیان اینکه طرح های ثبت شده توسط متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی در سامانه کارا باید تا پایان هفته جاری توسط ادارات شهرستانی بررسی و به استان ارسال گردد تصریح کرد: طرح‌های ارسالی به استان در صورت تصویب ظرف مدت یک هفته به بانک‌ها معرفی خواهند شد.

ضرورت بررسی طرح های اشتغالزایی توسط ادارات شهرستانی تا پایان هفته جاری

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آرش فرزام صفت جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان شفت که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد تعداد طرح‌های مصوب بودم‌گردی در کمیته بوم گردی شهرستان شفت را تا کنون 70 طرح عنوان کرد و افزود: از این تعداد تاکنون 8 طرح به کارگروه استانی ارسال گردیده است.

جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار از تصویب 42 طرح اشتغالزایی روستایی در شهرستان شفت جهت معرفی به بانک‌ها خبر داد

مهندس فرزام صفت با اشاره به در نظر گرفتن شرایط رقابتی در شهرستان ها جهت تخصیص اعتبارات اشتغالزایی گفت: آن دسته از شهرستان‌هایی که سهم تسهیلات اشتغالزایی خود را به طور کامل جذب کنند می توانند از  سهمیه تسهیلات دیگر شهرستان های عقب مانده در این بخش استفاده کنند .

وی عملکرد شهرستان شفت در بخش جذب تسهیلات اشتغالزایی را مناسب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم این روال در سال جاری تداوم داشته باشد.

جانشین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار حضور مدیران در شهرستان ها و مشاهده مشکلات از نزدیک را موجب اتخاذ راهکارهای مناسب جهت حل آن دانست.

مهندس فرزام صفت با اشاره به ظرفیت‌های توسعه‌ای در شهرستان شفت اظهار داشت: با وجود جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و نیروهای انسانی مجرب و تحصیلکرده در این شهرستان امیدواریم روزبه روز شاهد توسعه و پیشرفت و جبران عقب ماندگی ها در این شهرستان باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه