English

جراحی سه بیمار شکاف لب و کام در مرکز آموزشی درمانی کودکان امام حسین اصفهان

سه بیمار شکاف لب و کام در مرکز آموزشی درمانی کودکان امام حسین(ع) اصفهان با روش جدید جراح انگلیسی تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

جراحی سه بیمار شکاف لب و کام در مرکز آموزشی درمانی کودکان امام حسین اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، پروفسور برایان سامرلد با حضور در پانزدهمین کارگاه آموزشی و جراحی شکاف لب و کام پنج بیمار مبتلا به بیماری شکاف لب و کام را در این مرکز آموزشی درمانی معاینه کرد.

در این کارگاه آموزشی آخرین روش های جراحی شکاف لب و کام به صورت تئوری و عملی برای استادان و متخصصان در رشته های جراحی کودکان، پلاستیک، گوش و حلق و بینی و گفتار درمانی ارائه شد.

برایان سامرلد، عضو هیات علمی افتخاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از حدود 10سال پیش با سفر به ایران در کارگاه های مختلف آموزشی و درمانی در اصفهان آخرین یافته های علمی خود در زمینه بیماری شکاف کام ولب را در اختیار متخصصان این رشته قرار داده است.

جراحی شکاف لب

شکاف لب و کام شایع ترین نقایص دهانی-صورتی و شامل وجود فضای غیرطبیعی در لب بالا یا کام و عوامل موثر در ایجاد این عارضه، ارثی، عوامل محیطی و روانی و هیجانی است.

به گزارش موج، بیش از دو هزار بیمار شکاف لب و کام در کشور زیر پوشش انجمن خیریه امام حسین اصفهان هستند که از این تعداد 900بیمار علاوه بر امورات درمانی از حمایت های مددکاری هم بهره می برند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه