English

برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در همه مناطق شهر اصفهان

همه مناطق شهر اصفهان در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 8 تا 14 شهریورماه سهیم هستند.

برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در همه مناطق شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، معاون شهردار اصفهان و دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان گفت: همه مناطق شهری باید درگیر جشنواره شده تا مناطق و کودکان محروم نیز بتوانند در این رویداد سهیم بوده و فیلم ها را مشاهده کنند.

محمد عیدی با بیان اینکه چهار سیاست اصلی برای برگزاری جشنواره تدوین شده، اظهار کرد: پایدارسازی جشنواره در اصفهان، حرفه ای گری، تمرکز زدایی از تهران و مهاجرت معکوس از جمله سیاست های تعیین شده برای برگزاری این دوره از جشنواره است که با سیاست های شورای اسلامی شهر اصفهان نیز همخوانی دارد.

وی افزود: همه مناطق شهری باید درگیر جشنواره شده تا مناطق و کودکان محروم نیز بتوانند در این رویداد سهیم بوده و فیلم ها را مشاهده کنند. همچنین با نگاه مرکز- پیرامون باید فیلم های جشنواره در شهرستان های استان که دارای سینما هستند نیز به نمایش دربیاید.

سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان

قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی و عضو شورای سیاستگذاری جشنواره در این نشست اظهار داشت: تعیین خط مشی و مقررات برگزاری و تصویب بودجه هر دوره از جشنواره، بررسی و تصویب برنامه های کلی جشنواره، تدوین و تصویب ضوابط مالی و دستورالعمل های اجرایی، درآمدی و هزینه ای هر دوره، تدوین و تصویب بخشنامه ها، طراحی برنامه ها و بزرگداشت ها از وظایف و اختیارات شورای عالی برنامه ریزی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان است.

حبیب ایل بیگی با بیان اینکه اعتبار این دوره از جشنواره 6 میلیارد تومان پیش بینی شده است، تصریح کرد: 50 درصد این مبلغ توسط شهرداری اصفهان و 50 درصدمابقی توسط بنیاد سینمایی فارابی تأمین خواهد شد.

گفتنی است؛ سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 8 تا 14 شهریورماه سال جاری در دو بخش ملی و بین المللی بر اساس شرایط و مقررات زیر در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه