English

سرپرست فرمانداری رودسر بیان کرد:

۹۰۰ متقاضی اجرای طرح کارورزی باید مورد توجه ادارات قرار گیرد/اشتغال زایی ۲۳۵ جوان رودسری در قالب طرح های توسعه روستایی

سرپرست فرمانداری رودسر با تاکید به اجرای طرح کارورزی برای دانشجویان افزود: ۹۰۰ متقاضی اجرای طرح کارورزی باید مورد توجه ادارات قرار گیرد و هیچ دلیلی برای عدم اجرای این طرح وجود ندارد.

۹۰۰ متقاضی اجرای طرح کارورزی باید مورد توجه ادارات قرار گیرد/اشتغال زایی ۲۳۵ جوان رودسری در قالب طرح های توسعه روستایی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی وارسته بهدانی در جلسه اشتغال شهرستان رودسر از اشتغال زایی برای ۲۳۵ جوان رودسری خبر داد و گفت: این اشتغال زایی در قالب طرح های توسعه روستایی، بوم گردی و اشتغال فراگیر ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه اشتغال ایجاد شده در رسته های گردشگری، کشاورزی و صنعت و شیلات است افزود: طرح های متنوعی از سوی جوانان شهرستان پایه ریزی شده است که مجموع آن به میزان ۳۸۵ میلیارد ریال می رسد.

کلینیک کسب و کار یک طرح جامع و کاربردی است

وارسته بهدانی ادامه داد: کلینیک کسب و کار یک طرح جامع و کاربردی است که انتظار دارم اعضای کارگروه اشتغال نسبت به اجرای آن اقدام کنند و صرفا در حد حرف باقی نماند .

سرپرست فرمانداری رودسر عنوان کرد: طرح اشتغال فراگیر باید بیشتر مورد توجه کارگروه اشتغال قرار گیرد و انتطار می رود برای حضور متقاضیان در این طرح تمام تلاش خود را به کار بندیم.

بزرگترین دغدغه جامعه ما معضل بیکاری است

وی به اهمیت موضوع اشتغال اشاره کرد و گفت: بزرگترین دغدغه جامعه ما معضل بیکاری است و برای رفع آن نیز باید دغدغه مند به آن توجه شود و با اجرای طرح های مختلف از جمله طرح هایی که در حال حاضر دولت محترم با عناوین مختلف در طرح استادشاگردی و حتی بوم گردی و توسعه روستایی و فراگیر مطرح کرده و اهتمام ویژه دارد درصدد رفع آن برآییم.

وی در ادامه با تاکید به اجرای طرح کارورزی برای دانشجویان افزود: ۹۰۰ متقاضی اجرای طرح کارورزی باید مورد توجه ادارات قرار گیرد و هیچ دلیلی برای عدم اجرای این طرح وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری رودسر افزود: دستگاه هایی که در ارائه مجوزات اشتغال زایی دخیل هستند نسبت به انجام امور محوله زمان را در نظر بگیرند و نسبت به پاسخگویی به متقاضیان در اسرع وقت اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه