English

مدیرکل حمل‌ونقل کرمانشاه در پاسخ به موج،

تعرفه حمل‌ونقل کامیون داران کرمانشاه ۲۰ درصد افزایش یافت/برخورد جدی با کسانی که به اسم کامیون داران اغتشاش می‌کنند

بهمن خسروانی گفت: در پی اعتراضات روز گذشته جمعی از کامیون داران کرمانشاه نسبت به وضعیت کاریشان، وضعیت بیمه تأمین اجتماعی آنان به حالت گذشته برگشته و 20 درصد نیز به هزینه حمل‌ونقل آن‌ها اضافه می‌شود.

تعرفه حمل‌ونقل کامیون داران کرمانشاه 20 درصد افزایش یافت/برخورد جدی با کسانی که به اسم کامیون داران اغتشاش می‌کنند

خسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه در خصوص اعتصاب کامیون داران کرمانشاه در اعتراض به وضعیت موجود، ابراز داشت: با توجه به این مهم که ادامه‌دار بودن اعتصاب کامیون داران کرمانشاه باعث اختلال در عملکرد کاری بسیاری از واحدهای تولیدی استان می‌شود، طبق دستورات اتخاذی دولت، مشکلات بیمه و افزایش هزینه حمل‌ونقل کاری آن‌ها مرتفع شد.

مدیرکل حمل‌ونقل جاده‌ای کرمانشاه نیاز به حمل‌ونقل را امری حیاتی برای توسعه اقتصادی استان و کشور عنوان کرد و افزود: با سرعت به دنبال پیگیری رفع مشکلات کامیون داران کرمانشاه هستیم، اما با سوء استفاده کنندگانی که قصد دارند به اسم اعتراض کامیون داران، اغتشاش کنند، به‌شدت برخورد خواهیم کرد.

اعتصاب کامیون داران کرمانشاه

افزایش یک‌ شبه عوارض و نرخ بیمه کامیون داران، فشار زیادی به این قشر زحمتکش وارد کرد

رئیس انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل استان کرمانشاه نیز توضیحاتی درباره وضعیت اعتراض کامیون داران ارائه داد و گفت: از اوایل خرداد چند عامل به‌صورت هم‌زمان باعث افزایش قابل‌توجه هزینه‌های کامیون داران شد.

علی‌اصغر جانجانی افزایش عوارض داخل جاده‌ای، افزایش قیمت سه برابری نرخ حق بیمه که یک‌روزه اتفاق افتاد و کاهش تناژ حمل کامیون‌ها را ازجمله این مشکلات برشمرد و افزود: در برخی مناطق کشور ازجمله بندرعباس اعتراضاتی هم به توزیع ناعادلانه حمل بار وجود داشت.

وی بابیان اینکه در کرمانشاه مشکلات دیگری هم پیش روی کامیون داران هست، خاطرنشان کرد: در کرمانشاه توازن مناسبی بین تعداد کامیون و میزان بار وجود ندارد و به دلیل بیکاری بالایی که داریم تعدادی زیادی از افراد به سمت کامیون داری روی آورده‌اند.

جانجانی مرزی بودن استان را نیز عامل دیگری دانست که گاهی می‌تواند یک تهدید برای کامیون داران باشد و افزود: روزانه صدها کامیون از مرز وارد کرمانشاه می‌شوند که بار خود را خالی کرده‌ و آماده برگشت به نقاط مختلف کشور هستند این کامیون‌ها می‌توانند بار واحدهای تولیدی و یا کشاورزی استان را با هزینه کمتر جابجا کنند و به لحاظ اینکه بار موجود برای رانندگان کرمانشاه را حمل می‌کنند، گاهی تهدید محسوب می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه