English

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان:

۱۱۷ پروژه مهم لرستان در حوزه گردشگری است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، گفت: حدود 117 پروژه مهم در لرستان در حوزه گردشگری است.

117 پروژه مهم لرستان در حوزه گردشگری است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سید امین قاسمی در جلسه بررسی مشکلات طرح‌های گردشگری لرستان، گفت: حدود 117 پروژه مهم استان در حوزه گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری لرستان، افزود: با توجه به اینکه تعدادی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در لرستان که حدود 117 پروژه مهم است در حوزه گردشگری قرار دارند لذا جلساتی به‌ منظور تعیین تکلیف این پروژه‌ها انجام شده است.

قاسمی به مشکلات هتل صدف خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: مشکلات این هتل شامل صدور پروانه و قرار گرفتن کارخانه شن و ماسه در کنار آن است که تا کنون مشکل پروانه با کمک شهرداری برطرف شده است.

هتل صدف خرم‌آباد تا پایان سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد

وی گفت: این پروژه در حال حاضر فعال بوده و حدود 60 درصد پیشرفت داشته که در صورت همت سرمایه‌گذار و رفع مشکلات می‌توان تا پایان سال آن را به بهره‌برداری رساند.

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان ایجاد دوربرگردان منتهی به این هتل را از دیگر مشکلات پروژه برشمرد و خاطرنشان کرد: از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انتظار می‌رود نسبت به حل این مشکل اقدام کند.

سید امین قاسمی، گفت: از دیگر مشکلات مربوط به هتل صدف بحث روشنایی جاده منتهی به آن است که این امر هم نیازمند حمایت مسوولین ذیربط است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه