English

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان مطرح کرد؛

راه اندازی میز خدمت از هشتم خرداد ماه در هرمزگان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: از اول تیرماه امسال میز خدمت حضوری جهت پاسخگویی به ارباب‌رجوع در طبقه همکف دستگاه‌های اداری استان فعال می‌شود.

راه اندازی میز خدمت از هشتم خرداد ماه در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، ایرج حیدری در حاشیه سومین نشست شورای اداری استان هرمزگان در سال جاری، افزود: در استانداری هرمزگان نیز از روز سه‌شنبه هفته جاری میز خدمت حضوری شروع به فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: تکریم ارباب‌رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در دستگاه‌های دولتی، ایجاد نظام اداری و پاسخگویی سریع به مردم از جمله مزایای میز خدمت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اظهار کرد: دستگاه‌های اداری مکلف هستند تنها از طریق میز خدمت ارباب‌رجوع را پذیرش کنند و به درخواست‌های آنان پاسخ دهند.

حیدری با اشاره به حمایت از کالای ایرانی، تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی دارای 14 بند زیرمجموعه است که از امروز پنجم خردادماه به‌تمامی دستگاه‌های اداری هرمزگان ابلاغ می‌شود.

وی اضافه کرد: توسعه پایدار اقتصاد روستایی، اقتصاد مقاومتی، فعال کردن واحدهای راکد، حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی، تنظیم بازار، بررسی منطقه‌های ویژه اقتصادی و فعال‌سازی بازارچه‌های مرزی از جمله بندهای این مصوبه است.

این مقام مسئول تصریح کرد: از هفته آینده طرح اصالت هویت برخط و حذف اخذ کپی کارت ملی و شناسنامه در دستگاه‌های اجرایی استان برای افزایش رضایت‌مندی مردم عملیاتی می‌شود.

حیدری در پایان عنوان کرد: با اجرای این طرح، مردم در هنگام مراجعه به دستگاه‌های اجرایی برای دریافت خدمات نیازی به ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه