English

تبعید اجباری شکارچی غیر مجاز به شهرستان میناب

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باصدور رای قضایی، متخلف شکار یک راس کل وحشی علاوه بر جریمه حقوقی100 میلیون ریالی به سه سال حبس تعزیری و شش ماه اقامت اجباری در شهرستان میناب محکوم شد.

تبعید اجباری شکارچی غیر مجاز به شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری موج، محسن جعفری نژاد افزود: اوایل سال 96 بود که ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بویراحمد حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده دنای شرقی به یک نفر متخلف برخورد می‌کنند که برخلاف قانون و مقررات محیط زیست یک راس کل وحشی شکار کرده بود.

وی با تشریح چگونگی دستگیری این شکارچی غیرمجاز خاطرنشان کرد: ماموران  لاشه یک راس کل وحشی را از این متخلف کشف و ضبط کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ماموران  پس از تشکیل پرونده جهت اعمال قانون متخلف را به همراه آلات جرم مکشوفه به مراجع قضایی معرفی کردند.

جعفری نژاد با تشکر ویژه از همکاری دستگاه قضایی با اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: پس از پیگیری‌های قضایی، فرد متخلف علاوه بر جریمه حقوقی 100 میلیون ریالی ناشی از شکار کل به سه سال حبس تعزیری و شش ماه اقامت اجباری در شهرستان میناب و انتشار یک بار حکم در رسانه ملی محکوم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه