English

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس؛

قطع غیرقانونی درختان به صورت ویژه پیگیری می شود

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس گفت: طبق قانون، قطع درختان در سطح شهر باید دارای مجوز باشد که این مجوز طی هماهنگی با این سازمان صادر می‌شود.

قطع غیرقانونی درختان به صورت ویژه پیگیری می شود

به گزارش خبرگزاری موج، رضا حیدری‌زاده در این ارتباط با بیان اینکه درختانی که در معابر عمومی قرار دارند، علاوه بر زیبایی بصری که در محیط شهر ایجاد می‌‌کنند نقش مهمی در کاهش دما، ایجاد سایه و کاهش آلودگی هوا دارند، اظهار کرد: درختان سطح شهر قطع نخواهند شد، جز در مواردی خاص مانند خطر شکستگی و سقوط درخت، نزدیکی به کابل برق شهری و شهروندان می‌توانند در حفظ این فضاهای سبز و درختان ناظر این سازمان باشند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه قطع و هرس درختان در معابر و ملک‌های خصوصی نیاز به اخذ مجوزات لازم از این سازمان را دارد، ادامه داد: طبق قانون، قطع درختان در سطح شهر باید دارای مجوز باشد که این مجوز طی هماهنگی با این سازمان صادر میشود.

این مقام مسئول درخصوص چگونگی محاسبه جریمه و نرخ آن نیز گفت: نرخ قطع درختان براساس تعرفه‌ای است که به تایید شورای اسلامی شهر بندرعباس رسیده است.

حیدری‌زاده با اشاره به اینکه شهروندان در صورت مشاهده قطع درختان در نقاط مختلف شهر، می توانند مراتب را به شماره 137 اطلاع دهند، خاطرنشان کرد: از دادگستری محترم بایت رسیدگی فوری به موارد قطع درخت، تشکر و قدردانی نموده و خواستار همراهی بیشتر شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز شهری هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه